دانگرید قالب و افزونه وردپرس با افزونه WP Rollback

دانگرید قالب و افزونه وردپرس با افزونه WP Rollback

احتمالا اولین سوالی که برایتان پیش می‌آید این است که دانگرید قالب و افزونه وردپرس چه معنایی دارد؟! در پاسخ به این سوال باید گفت که ممکن است به هر دلیلی افزونه و یا قالبی که در سایتتان استفاده می‌کنید با ورژن وردپرس تان مشکل داشته باشد و نتواند به درستی وظایف خود را انجام دهد و شما با دانگرید کردن می‌توانید نسخه قبلی افزونه یا قالب وردپرس مورد نظرتان را فعال کرده و مشکل را برطرف کنید. برای اطلاع بیشتر با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

دانگرید قالب و افزونه وردپرس با افزونه WP Rollback

پلاگین WP Rollback در مخزن وردپرس موجود بوده و تا به حال علاوه بر کسب امتیاز ۴٫۹ توانسته بیش از ۳۰ هزار نصب فعال داشته باشد که با بهره گیری از آن قادر خواهید بود اقدام به دانگرید قالب و افزونه وردپرس به نسخه‌های قبلی مد نظرتان کنید.

بعد از نصب افزونه مانند افزونه‌های دیگر وردپرس و فعالسازی آن به صفحه افزونه‌های پیشخوان بروید. در آنجا دکمه جدیدی با عنوان Rollback اضافه شده است که با کلیک بر روی آن می‌توانید مشخص کنید که کدام ورژن از افزونه موردنظرتان را می‌خواهید. بعد از کلیک بر روی آن به صفحه‌ای مانند تصویر زیر هدایت می‌شوید.

افزونه WP Rollback
01 افزونه WP Rollback

در این صفحه نام افزونه‌ی در حال دانگرید و همین طور نسخه فعلی و ورژن‌های دیگر آن به نمایش درآمده است. بر روی ورژنی که موردنظرتان است کلیک کرده و سپس دکمه Rollback را بزنید. با انتخاب این دکمه در پنجره‌ای پیغام هشداری به همراه نسخه فعلی و نسخه‌ای که قصد بازگشت به آن را دارید نمایش داده می‌شود که برای تایید نهایی پلاگین اجازه این کار را باید صادر کنید تا بازگشت به نسخه قبل انجام شود.

پلاگین WP Rollback
02 افزونه WP Rollback

سپس دکمه Rollback را انتخاب کنید تا ورژن موردنظر شما فعالسازی شود. همانطور که در ابتدا این مطلب گفتیم شما برای قالب‌های وردپرس هم می‌توانید از همین روش استفاده کنید  ولی باید دقت کنید که پوسته وردپرس مورد نظرتان در مخزن وردپرس موجود باشد. لطفا توجه کنید که قالب‌های فارسی لازم به راست‌چین شدن دارند و با دانگرید کردن قالب در صورتی که راست‌چین نشده باشند و خود شما اقدام به راست‌چین کردن قالب کرده باشید با این کار کلیه تنظیمات را از دست خواهید داد. پس پیشنهاد ما این است که سعی کنید با این افزونه بیشتر به دانگرید کردن افزونه‌ها بپردازید تا مشکل خاصی برای وبسایتتان پیش نیاید.

بیشتر بخوانید: غیرفعال کردن جستجو در وردپرس با افزونه Disable Search

 

امیدواریم این افزونه وردپرس برایتان مفید بوده باشد. در ادامه می‌توانید این افزونه را به صورت رایگان دریافت کنید. منتظر نظرات شما هستیم.

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۱٫۵

Download – 74KB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *