آموزش حذف قسمت خوش آمدید پیشخوان وردپرس

آموزش حذف قسمت خوش آمدید پیشخوان وردپرس

اگر شما با یک سایت وردپرسی کار کرده باشید حتما در پیشخوان آن قسمت خوش آمدگویی را دیده‌اید. این جعبه علاوه بر پیغام خوش آمدید، شامل لینک‌هایی میانبر برای مدیریت بخش‌های مختلف پیشخوان می‌باشد. در واقع بیشتر برای آن دسته از کاربران طراحی شده که تازه با وردپرس آشنا شده اند. حال ممکن است این باکس برای شما مزاحمت ایجاد کند و شما تصمیم بگیرید آن را حذف کنید. از همین رو در این مطلب آموزش حذف قسمت خوش آمدید پیشخوان وردپرس را برایتان مهیا کردیم تا به آسانی این کار را انجام دهید. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

آموزش حذف قسمت خوش آمدید پیشخوان وردپرس

برای این کار دو روش ساده وجود دارد که اولی با استفاده از تنظیمات صفحه در پیشخوان و دومی با قطعه کد کوتاهی قابل انجام می‌باشند. آماده‌اید تا با هم شروع کنیم؟!

در روش اول همانطور که گفتیم باید از بخش تنظیمات صفحه در پیشخوان وردپرس اقدام کنید. وارد بخش تنظیمات صفحه شده و تیک گزینه ” خوش آمدید ” را بردارید. به این ترتیب باکس خوشامدگویی حذف خواهد شد. اگر زمانی خواستید این باکس را برگردانید کافیست تیک گزینه خوش آمدید را دوباره بزنید.

حذف باکس خوش آمدگویی وردپرس
حذف باکس خوش آمدگویی وردپرس

اگر می‌خواهید قسمت خوش آمدید پیشخوان وردپرس برای همیشه حذف شود باید قطعه کد زیر را درون فایل functions.php پوسته وردپرس خود اضافه کنید:


remove_action('welcome_panel', 'wp_welcome_panel');

با انجام این کار شما به طور کامل این باکس را از پیشخوان وردپرس حذف کرده‌اید.

بیشتر بخوانید: آموزش نمایش تعداد مطالب در وردپرس

 

امیدواریم این آموزش وردپرس مورد توجه شما قرار گرفته باشد. از اینکه همراه ما هستید سپاس گزاریم.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *