آموزش نمایش تعداد مطالب در وردپرس

آموزش نمایش تعداد مطالب در وردپرس

آیا می خواهید تعداد پست ها را در سایت وردپرسی خود نشان دهید؟ نشان دادن تعداد کل مقالات کاربران را به دنبال محتوای بیشتری دعوت می‌کند و باعث افزایش بازدید سایت شما می شود. در این مطلب، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی به نمایش تعداد مطالب در وردپرس بپردازید. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

آموزش نمایش تعداد مطالب در وردپرس

روش اول: نمایش تعداد مطالب در وردپرس با استفاده از افزونه

این روش آسان تر است و برای همه کاربران توصیه می شود. اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه Simple Stats Blog را نصب و فعال کنید. پس از فعالسازی، شما باید از مسیر تنظیمات » Simple Stats برای پیکربندی تنظیمات افزونه استفاده کنید.

نمایش تعداد مطالب در وردپرس
شورت کدهای افزونه Simple Stats Blog

این پلاگین وردپرس آمار وبسایت شما را نشان می‌دهد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به آمار تعداد کل نظرات، کاربران، صفحات و نوشته‌ها اشاره کرد. شما به راحتی می‌توانید این آمار را با استفاده از کد کوتاه در هر نقطه از سایت وردپرسی خود نمایش دهید.

نمایش تعداد نوشته ها در وردپرس
نمایش تعداد نوشته ها در وردپرس

به سادگی کدهای کوتاه را کپی کنید و آن را به پست یا صفحات سایت خود اضافه کنید. به این ترتیب تعداد پست های منتشر شده در سایت وردپرسی شما نشان داده می شود. برای مثال شما با استفاده از شورت کد [sbs_posts] می‌توانید تعداد نوشته‌های خود را نمایش دهید. در ادامه می‌توانید این افزونه وردپرس را دریافت کنید.

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۲۰۱۷۰۸۰۱

Download – 36KB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

 

روش دوم: نمایش تعداد مطالب در وردپرس با استفاده از کد و به صورت دستی

شما همچنین می توانید از کد php استفاده کنید که تمام آمار وبسایت شما شامل تعداد پست‌ها را نشان دهد. برای این کار ابتدا باید این کد را به فایل functions.php اضافه کنید.

function wpb_total_posts() {
$total = wp_count_posts()->publish;
echo 'Total Posts: ' . $total;
}

 این کد به سادگی تعداد کل پست ها را هر زمان نمایش می‌دهد. بعد، برای نشان دادن تعداد کل پست ها شما نیاز به اضافه کردن کد زیر در فایل های پوسته وردپرس خود دارید.

<?php wpb_total_posts(); ?>

اگر نمی خواهید از این کد در قالب استفاده کنید، می‌توانید یک کد کوتاه ایجاد کنید و از آن استفاده کنید. برای این کار باید کد زیر را به فایل functions.php قالب سایت خود اضافه کنید:

function wpb_total_posts() {
$total = wp_count_posts()-&gt;publish;
return $total;
}
add_shortcode('total_posts','wpb_total_posts');

اکنون می‌توانید از کد کوتاه [total_posts] برای نمایش تعداد مطالب در هر صفحه یا برگه در وبسایت خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تست کردن قالب وردپرس

 

ما امیدواریم که این مقاله به شما در قرار دادن تعداد پست ها را در وردپرس کمک کند. در صورت نیاز به هرگونه آموزش وردپرس آن را با ما در میان بگذارید. شاد و پیروز باشید.

منبع: wpbeginner

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *