افزایش حجم آپلود وردپرس با افزونه PBP Increase upload limit

افزایش حجم آپلود وردپرس با افزونه PBP Increase upload limit

اگر شما مدیر یک وبسایت وردپرسی باشید احتمالا با مشکل محدودیت در حجم آپلود رو به رو شده اید و نتوانستید بیش از یک حجم محدود را بارگزاری کنید. راه‌های مختلفی برای افزایش حجم آپلود وردپرس وجود دارد که در این مطلب به آموزش دو روش خواهیم پرداخت. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

افزایش حجم آپلود وردپرس با افزونه PBP Increase upload limit

پلاگین PBP Increase upload limit با نام PBP IUL هم شناخته می‌شود و در مخزن وردپرس وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید حجم آپلود فایل در وردپرس را افزایش دهید.

افزونه PBP Increase upload limit
افزونه PBP Increase upload limit

بعد از دریافت و نصب افزونه آن را فعال کنید. باید بدانید که این افزونه وردپرس نیاز به تنظیمات خاصی ندارد و می‌توانید بعد از فعالسازی تا ۲۵۰ مگابایت فایل را آپلود کنید. البته شما قادر خواهید بود حجم فایل آپلودی را کم تر از ۲۵۰ مگابایت کنید. برای این منظور از منوی پیشخوان وارد بخش PBP IUL شده و حجم مورد نظرتان را در مکانی که برای این منظور وجود دارد وارد کنید و سپس Submit را بزنید. دقت کنید که حجم وارد شده باید بر حسب بایت باشد.

افزایش حجم آپلود در وردپرس از طریق هاستینگ

افزایش حجم آپلود
افزایش حجم آپلود

به جز نصب افزونه روش ساده تری هم برای افزایش حجم آپلود وردپرس وجود دارد که آن تیکت زدن به پشتیبانی هاستتان است. شما می‌توانید از این طریق از میزبان وبسایت خود بخواهید که حجم آپلود را به میزان موردنظرتان افزایش بدهند تا بتوانید فایل‌های با حجم بالا را هم بدون مشکلی آپلود کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش افزایش حجم آپلود فایل در phpmyadmin

 

امیدواریم در این آموزش وردپرس با استفاده از روش‌های بالا توانسته باشید حجم آپلود وردپرس را افزایش دهید. در صورت داشتن هرگونه سوال در این باره، آن را در قسمت دیدگاه‌های این مطلب با ما در میان بگذارید. در ادامه می‌توانید افزونه PBP IUL را دریافت کنید.

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۲٫۱

Download – 7KB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *