گذاشتن صوت روی تصاویر در وردپرس با افزونه Audio Story Images

گذاشتن صوت روی تصاویر در وردپرس با افزونه Audio Story Images

شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از قابلیت‌هایی که وردپرس دارد، ساخت استوری صوتی می‌باشد، به این صورت که شما می‌توانید روی تصاویر مدنظرتان صوتی را قرار دهید. برای این منظور از یک افزونه وردپرس استفاده خواهیم کرد. برای آشنایی با نحوه گذاشتن صوت روی تصاویر در وردپرس و کار با افزونه آن با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

گذاشتن صوت روی تصاویر در وردپرس با افزونه Audio Story Images

افزونه Audio Story Images
افزونه Audio Story Images

پلاگین Audio Story Images در مخزن وردپرس موجود بوده و تا به حال توانسته بیش از ۴۰۰ نصب فعال داشته باشد و همانطور که اشاره کردیم با کمک این پلاگین وردپرس قادر خواهید بود تا روی هر عکسی که بخواهید، صوتی را قرار دهید.

بیشتر بخوانید: تبلیغات متنی در وردپرس با افزونه Parsi Text ADS

 

در واقع شما می‌توانید چند تصویر در یک نوشته داشته باشید و یک فایل صوتی را قطعه قطعه کرده و به صورت داستانی روی هر تصویر قرار دهید. به همین دلیل به آن استوری صوتی گفته می‌شود. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که این افزونه تنها از فایل‌های صوتی با فرمت mp3. پشتیبانی می‌کند.

کار با افزونه Audio Story Images

بعد از نصب و فعالسازی افزونه از منوی پیشخوان به قسمت رسانه بروید و نتایج نمایش داده شده را بر روی حالت لیستی قرار دهید. بعد از این کار می‌بینید که ستون جدیدی با نام Audio Story اضافه شده است.

کار با افزونه Audio Story Images
01 کار با افزونه Audio Story Images

حال بر روی Attach که مقابل فایل صوتی مورد نظرتان است، کلیک کرده و عکس مورد نظر را برای فایل صوتی انتخاب کرده و بر روی دکمه Select کلیک کنید. در اینجا می‌بایست تصویر مورد نظرتان را از میان رسانه‌هایی که وجود دارند، انتخاب کنید. بعد از انتخاب عکس، ستون Audio Story تغییر کرده و دکمه جدیدی با نام Detach مشاهده می‌شود که فایل انتخاب شده را هم در بالای خود نمایش می‌دهد.

Audio Story Images
02 کار با افزونه Audio Story Images

حالا به قسمت افزودن نوشته رفته و برای اضافه کردن استوری صوتی دکمه افزودن پرونده چند رسانه‌ای را بزنید. حال باید تصویری که در مرحله قبل مهیا کرده بودید را انتخاب کنید و بعد از کامل کردن نوشته آن را منتشر کنید.

پلاگین Audio Story Images
03 کار با افزونه Audio Story Images

بعد از انتشار خواهید دید که یک آیکون صدا روی عکس ظاهر شده که با کلیک بر روی آن فایل صوتی پخش خواهد شد.

کار با افزونه Audio Story Images
04 کار با افزونه Audio Story Images

امیدواریم این افزونه وردپرس مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. در ادامه می‌توانید آن را دریافت کنید. موفق و پیروز باشید.

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۰٫۰٫۳

Download – 21KB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wpbeginnerwp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *