نگاهی به نمایشگاه MWC 2016

نگاهی به نمایشگاه MWC 2016

کمپانی های بزرگ صنعت موبایل هر سال در نمایشگاه MWC 2016 گردهم می آیند تا از آخرین محصولات و دستاوردهای جدید خود در این نمایشگاه رونمایی کنند. برای اطلاعات بیشتر از کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ با وردپرس فور یو همراه باشید.

سامسونگ شرکتی است که در کنگره جهانی موبایل امسال توجه عموم افراد را به خود جلب کرد و رونمایی از پرچمداران جدیدش و مرتبط با سال ۲۰۱۶ سامسونگ در رویداد MWC قطعی خواهد بود.

البته پیش بینی شده است که شرکت کره ای LG پرچمدار جدید سال ۲۰۱۶ را در کنگره جهانی موبایل رونمایی کند.

کمپانی تایوانی HTC از برندهای مشهوری است که به واقع نمی دانیم برای این رویداد چه استراتژی را به کار می گیرد. پیش از این انتظار داشتیم که HTC در طول کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ به طور رسمی از پرچمدار جدیدش رونمایی کند اما چند روز پیش شاهد انتشار اخباری بودیم که صحت این خبر را رد می کند.

بنا به تازه ترین گزارشات به دست آمده؛ ظاهرا HTC عقیده دارد که رویداد MWC 2016 ؛ مکانی مناسب به منظور رونمایی از پرچمدار جدیدش محسوب می شود چرا که توجه بیشتر کاربران بر روی پرچمداران LG و سامسونگ است.

اما از کمپانی چینی و در حال پیشرفت هوآوی چه انتظاراتی داریم . پیش بینی شده که هوآوی در سال ۲۰۱۶ به طور رسمی نسخه های مختلفی از گوشی P9 خود را معرفی کند.

نمایشگاه ها و رویداد هایی همچون MWC فرصت های مناسبی برای هوآوی و سایر برندهای در حال توسعه به منظور نمایش پتانسیل و توانایی های بالقوه خود است.

همان طور که مشاهده کردید در این مقاله پیش بینی های خود از عملکرد ۴ کمپانی بزرگ را ارائه کردیم.

به طور کلی کنگره جهانی موبایل رویدادی است که برای علاقه مندان به دنیای تکنولوژی و دستگاه های هوشمند موبایل بسیار جذاب و پر طرفدار است و اگر شما نیز جزئی از این طرفداران هستید، نمایشگاه MWC 2016 را از دست ندهید.

منبع: wp4u.ir

نمایشگاه MWC 2016

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *