نمایشگر 18 اینچی تاشوی ال‌جی معرفی شد

نمایشگر 18 اینچی تاشوی الجی
آنچه در این پست میخوانید

ال جی که چند وقتی هست بر روی توسعه پنل های تاشو سرمایه گذاری کرده و کار می کند، ساعتی پیش نمایشگری 18 اینچی را معرفی کرده که مانند روزنامه لوله می شود. با وردپرس فور یو همراه باشید تا به بررسی این محصول جدید بپردازیم.

نمایشگر 18 اینچی تاشوی ال‌جی

همان طور که گفتیم نمایشگر 18 اینچی کمپانی ال جی منعطف و تاشو می باشد و قابل جمع شدن است. این نمایشگر که از نوع OLED است این قابلیت را دارد که در آینده ای نه چندان دور جای روزنامه ها را بگیرد و به روزنامه ای تاشو که درون جیب جا می شود و یا لوله می شود تبدیل شود.

 

بخش Display (دیسپلی) شرکت ال‌جی این صفحه نمایش را به نمایشگاه CES 2016 آورده است تا فناوری خود را به رخ رقبا بکشد و برتری خود را در این زمینه نشان دهد. 

علاوه بر این نمایشگر LG تلویزیون های 65 و 77 اینچی 4K خود را هم در کنار مانیتور 8K جدیدش به نمایشگاه CES 2016  لاس وگاس آورده است. این کمپانی علائه بر این ها یک طرح مفهومی از تلویزیون 55 اینچ OLED ارائه کرده که ضخامتی به اندازه‌ی “یک برگ” کاغذ دارد. تجهیزات و مدارهای مربوط به نمایش تصویر این تلویزیون جدا از آن در جعبه‌ی مستقلی قرار داده شده است که می تواند در نوع خود جالب باشد و تحولی در صنعت نمایشگرها و تلویزیون ها به وجود آورد.

البته این را هم بگوییم که کمپانی ال‌جی تنها شرکتی نیست که روی نمایشگرهای تاشو و منحنی شکل کار می‌کند، علاوه بر ال جی شرکت‌های شارپ، سامسونگ و سونی نیز پیش از این طرح‌های خود را به نمایش در آورده بودند. حال باید دید که کدام یک از این شرکت ها گوی سبقت و کیفیت را می رباید و بازار را جذب خود می کند.

نظر شما درباره این نمایشگر تاشو و در کل درباره فناوری های این چنینی چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: theverge

نمایشگر 18 اینچی تاشوی ال‌جی | lg rollable display flexible screen

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
گلکسی نوت 8 سامسونگ

از گلکسی نوت 8 سامسونگ رونمایی شد

رویداد اختصاصی Unpacked که در شهر نیویورک برگزار شد و طی آن شرکت سامسونگ از نوت 8 خود رونمایی کرد تا انتظارها برای معرفی این فبلت به پایان برسد. اگر شما هم مشتاقید تا از ویژگی‌های این گلکسی نوت 8 سامسونگ بیشتر بدانید با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

بیشتر بخوانید
اندروید اوریو

اندروید اوریو (Oreo) معرفی شد

اندروید اوریو (Oreo) بالاخره معرفی شد تا به شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوانی که وجود داشت پایان دهد. اندروید Oreo نام جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید خواهد بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید تا با ویژگی‌های آن آشنا شوید.

بیشتر بخوانید
ایکس باکس وان ایکس

ایکس باکس وان ایکس ، ایکس باکس بعدی مایکروسافت

ایکس باکس جدید، ایکس باکس وان ایکس ، که قبلا با نام کدی پروژه اسکورپیو نامیده شده بود، اخیرا به طور رسمی در کنفرانس ایکس باکس در لس آنجلس رونمایی شد. گرچه از قبل بعضی از مشخصات فنی و قدرت این کنسول مشخص بود ولی آن چیزی که معلوم نبود قیمت، تاریخ عرضه، و البته نام آن بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار کاربر کاربر مهمان مریم 15 دی 1394

سلام ببخشید من این مطلب رو می خواستم تو گوگل پلاس به اشتراک بزارم ولی وقتی رو آیکون گوگل پلاس کلیک میکنم یه صفحه میاد ولی به گوگل وصل نمیشه

محمدرضا کشاورزی 16 دی 1394

با سلام
احتمالا باید از برنامه های عبور از فیلترینگ استفاده کنید
اون قسمت برای شبکه های اجتماعی چک شده و درست عمل می کند