اندروید اوریو (Oreo) معرفی شد

اندروید اوریو (Oreo) معرفی شد

اندروید اوریو (Oreo) بالاخره معرفی شد تا به شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوانی که وجود داشت پایان دهد. اندروید Oreo نام جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید خواهد بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید تا با ویژگی‌های آن آشنا شوید.

اندروید اوریو

از ویژگی‌های اندروید O جدید می‌توان به قابلیت تصویر در تصویر، مدیریت پیشرفته‌ی اعلان‌ها و به‌روزرسانی اخیر کتابخانه‌ی اموجی سازگار با Unicode 10 اشاره کرد که پیش از این هم گفته شده بود و حالا امکاناتی مثل قابلیت Neighborhood Aware Networking به آن اضافه شده است. همچنین با اعمال محدودیت‌های جدید روی تسک‌های پس‌زمینه، مدیریت انرژی نیز بهتر خواهد شد.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

Google Assistant به بیشتر گوشی های هوشمند می آید

[/stextbox]

اما سوال مهمی که پیش می‌آید این است که چه تعدادی از کاربران توانایی نصب و استفاده از اندروید جدید را خواهند داشت؟ پاسخ این سوال هنگامی اهمیت پیدا می‌کند که بدانیم نسخه‌های جدید اندروید ، پیش از نصب روی گوشی‌تان، اغلب باید از مسیر تایید تولیدکنندگان و اپراتورها نیز گذر کند، که همین امر باعث دسترسی کاربران کمتری می‌شود.

در حال حاضر لیستی از گوشی‌های هوشمند منتشر شده است که اندروید اوریو بزودی برای آن‌ها در دسترس خواهد بود و همانطور که قابل حدس است دیوایس‌های گوگل در ابتدای این لیست قرار دارند: پیکسل، پیکسل ‌سی، پیکسل ایکس‌ال، نکسوس ۵ ایکس و نکسوس ۶ پی بلافاصله اندروید ۸ را دریافت خواهند کرد.

انتشار اندروید اوریو برای دستگاه‌های دیگری هم تایید شده است با این تفاوت که زمان دقیق آن مشخص نیست که در این بین می‌توان به نوکیا ۳، ۵، ۶ و ۸، وان‌پلاس ۳، وان‌پلاس ۳ تی و وان‌پلاس ۵ و اچ‌تی‌سی یو ۱۱، گلکسی‌های سال ۲۰۱۷ سامسونگ و محصولات سری اس ۷ به‌همراه اکسپریا ایکس، ایکس‌زد، ایکس‌‌ ای ۱ و نسخه‌های متعدد آن‌ها اشاره کرد.

حال باید منتظر باشیم تا بازخوردهای کاربران را از اندروید اوریو مشاهده کنیم. اگر شما هم از اندروید O استفاده کردید در قسمت نظرات تجربیات خودتان را با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

منبع: bgr

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *