نمایش آنلاین فایل pdf در وردپرس با افزونه PDF Embedder

نمایش آنلاین فایل pdf در وردپرس با افزونه PDF Embedder

تصاویر و فایل‌های دانلودی جز جدانشدنی وبسایت‌هاست که فایل pdf هم از جمله آن هاست. اما ممکن است شما به عنوان یک مدیر سایت بخواهید فایل‌‌های pdf را به صورت آنلاین نیز نمایش بدهید تا کاربران بتوانند بدون نیاز به دانلود، فایل موردنظر را مشاهده کنند. باید بگوییم این امکان برای وبسایت‌های وردپرسی وجود دارد و شما می‌توانید با استفاده از افزونه PDF Embedder به نمایش آنلاین فایل pdf در وردپرس بپردازید. برای آشنایی بیشتر با افزونه با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

نمایش آنلاین فایل pdf در وردپرس با افزونه PDF Embedder

پلاگین PDF Embedder در مخزن وردپرس موجود بوده و تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بار نصب فعال داشته و همچنین امتیاز ۴٫۵ را کسب کرده است. همانطور که گفتیم با این افزونه قادر خواهید بود تا فایل‌های pdf را به صورت آنلاین در وردپرس به نمایش بگذارید.

بیشتر بخوانید: محدودیت ورود در وردپرس با افزونه WP Bouncer

 

بعد از دریافت و نصب افزونه مانند افزونه‌های دیگر وردپرس به PDF Embedder که در پیشخوان وردپرس اضافه شده بروید تا به تنظیمات این افزونه دسترسی پیدا کنید. در این قسمت قادر خواهید بود تنظیماتی موردنظرتان را مثل سایز پیشفرض برای نمایش pdf، مکان نوار ابزار و… مشخص کنید. در تب دیگر تنظیمات می‌توانید نسبت به تنظیمات موبایل اقدام کنید.

افزونه PDF Embedder
افزونه PDF Embedder

امیدواریم معرفی و بررسی این افزونه برای شما در نمایش آنلاین فایل pdf در وردپرس مفید بوده باشد. در ادامه می‌توانید به صورت رایگان این افزونه را دریافت کنید.

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۳٫۰٫۱

Download – 1.6MB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *