شارژرهای مخصوص خودرو هوشمند می شوند

شارژرهای مخصوص خودرو هوشمند می شوند

در این مطلب با خبری مبنی بر هوشمند شدن شارژرهای مخصوص خودرو در خدمت شما هستیم. شارژرهای خودرو که این روز ها نقش به سزایی را در بازار ایفا می‌ کنند، طبیعتا محبوبیت و پیشرفت آن ها نیز رو به رشد می باشد. ما قصد معرفی نوع جدیدی از این شارژر ها را داریم که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد که در مقایسه با شارژر های مهمولی دیگر امکانات بیشتر دارند. با وردپرس فور یو همراه باشید.

 

شارژرهای مخصوص خودرو هوشمند می شوند

 

شارژر های مخصوص خودرو
01 شارژر های مخصوص خودرو

 

امروزه که استفاده‌ ما از دیوایس های هوشمند نظیر تلفن، تبلت و… هر روز رو به افزایش است، احتیاج ما به شارژر های قابل حمل یا همان پرتابل برای استفاده در خودرو ها نیز رو به افزایش. شارژر های مخصوص خودرو زیادی در بازار وجود دارند اما تعداد کمی از آن ها می توانید در بازار را بیابید که از لحاظ کارایی و همچنین طراحی ظاهری توانایی رقابت با شارژر چند منظوره‌ی Zus را داشته باشد. این شرکت که به تازگی به معرفی نمونه‌ ی جدیدی از شارژر‌ های گجت‌ های همراه پرداخته است که نیروی مورد نیاز را از باتری خودرو دریافت می‌کند و هم‌ چنین امکانات افزوده‌ ی زیادی را ارائه می‌ کند.

شارژر Zus توانایی شارژ کردن هر نوع دیوایس متصل به USB را با سرعت دو برابر دیگر شارژر ها دارد. این شارژر که برنده‌ ی جایزه‌ ی طراحی Red Dot در سال ۲۰۱۶ نیز شده است یک امکان بسیار جالب دیگر نیز دارد، وقتی که خودروی خود را در جایی پارک کنید این شارژر با ارسال سیگنال‌ هایی به تلفن هوشمند شما محل اتومبیل را به شما نشان می‌دهد. این امکان هنگامی که خودروی خود را در مکانی شلوغ مانند پارکینگ‌ های بزرگ پارک کرده باشید بسیار کاربردی خواهد بود. قیمت پایه‌ی این شارژر هوشمند ۵۰ دلار است.

 

امکانات دیگر این شارژر هوشمند:

 

دارای بلوتوث با کمترین مصرف انرژی
قابلیت مشخص کردن محل پارک خودرو
شروع کار به محض اتصال به خودرو و بدون نیاز به روشن کردن پیشرانه
بدنه‌ی بادوام با روکش تیتانیومی
دارای نور پردازی برای سهولت دید در تاریکی
سرعت شارژ کردن دو برابر حالت نرمال
قابلیت کارکرد در دماهای بالا به لطف وجود سیستم خنک کنندگی داخلی

 

منبع: AUTOBLOG

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *