قیمت سورن توربو شارژ محصول جدید ایران خودرو

قیمت سورن توربو شارژ محصول جدید ایران خودرو

هفته پیش از سورن توربو شارژ پرده برداری شد و این اتومبیل به صورت نقدی در زمان ۲۰ روز تحویل داده می شود. برای اطلاعات بیشتر با وردپرس فور یو همراه باشید.

 

طبق مشاهداتی که از سایت رسمی ایران خودرو داشته ایم , سورن توربو شارژ در رنگ های سفید , خاکستری متالیک , آبی کبود متالیک ,آبی رویال متالیک , مشکی متالیک و قهوه ای روشن متالیک به متقاضیان فروخته می شود. 

همچنین قیمت سورن توربو شارژ ۳۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می باشد.

در این فروش , بیمه شخص ثالث , کارت طلایی و سرویس های امدادی سه ستاره  ارائه شده است. این سورن ,ایربگ و استاندارد آلایندگی یورو ۴ را داراست.

قیمت سورن توربو شارژ
قیمت سورن توربو شارژ

اما طبق مصاحبه ای که با قائم مقام معاون توسعه محصولات جدید ایران خودرو انجام شده است به امکانات این سری از سورن ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش توان , ۴۰ درصد افزایش گشتاور , ۷ درصد کاهش مصرف سوخت و ۱۳ درصد کاهش آلاینده های خروجی اضافه شده است. این ماشین دارای حداکثر توان خروجی ۱۵۵ اسب بخار، گشتاور ۲۱۴ نیوتون متر و مصرف سوخت ۷٫۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. سرعت صفر تا ۱۰۰ را در زمان ۱۰ ثانیه پر می کند. طبق ادعای مسئولان ایران خودرو , اعلام شده با اینکه سورن توربو شارژ دارای موتور ۱۷۰۰ سی سی و معادل قدرت خودرویی با موتور ۲۴۰۰ سی سی کار میکند اما میزان آلایندگی آن برابر با آلایندگی اتومبیلی با موتور ۱۶۰۰ سی سی میباشد.

از جمله فناوری های مهمی که در سیستم این خودرو به کار برده شده است در تولید قوای محرکه با ورود ۳۰ برابر هوای بیشتر به محفظه احتراق و افزایش ۴۰ درصدی راندمان موتور میباشد.

به گفته وزیری، قائم مقام معاونت توسعه محصولات جدید ایران خودرو , در این ماشین تنها توربو شارژ ویژگی جدید نمی باشد بلکه گیربکس , سیستم مدیریت موتور , سیستم های سوخت رسانی و هوا رسانی , اگزوز , خنک کاری و شبکه برق و الکترونیک دارای طراحی جدید می باشند.

ایران خودرو برنامه دارد تا استفاده از موتورهای توربو شارژ را به محصولات دیگر گسترش دهد و از موتور های دوگانه سوز نیز استفاده کند.

منبع: ایران خودرو

قیمت سورن توربو شارژ ایران خودرو

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *