ساخت نوار اطلاع رسانی در وردپرس با افزونه Simple Notices

ساخت نوار اطلاع رسانی در وردپرس با افزونه Simple Notices

معمولا در برخی از سایت‌ها مدیران سایت برای اطلاعا رسانی از نواری استفاده می‌کند و با استفاده از آن کاربران را از آخرین تخفیف‌ها و اخبار مطلع می‌سازد. اینگونه نوارهای اطلاع رسانی معمولا شناور بوده و گاها قابلیت بسته شدن توسط کاربر را هم دارد. حال در این مطلب از وبسایت آموزشی وب پرو فور یو قصد داریم بدون کدنویسی به ساخت نوار اطلاع رسانی در وردپرس با استفاده از یک افزونه وردپرس بپردازیم. با ما همراه باشید.

ساخت نوار اطلاع رسانی در وردپرس با افزونه Simple Notices

پلاگین Simple Notices در مخزن وردپرس موجود بوده و تاکنون بیش از هزار نصب فعال داشته است و توسط آن قادر خواهید بود نوارهای اطلاع رسانی در وردپرس ایجاد کنید تا اطلاعات مهم سایتتان را به اطلاع مخاطبان و کاربران خود برسانید.

کار با افزونه Simple Notices

ابتدا افزونه را دریافت کرده و نصب و فعال کنید. پس از اینکه افزونه فعال شد، قسمتی در پیشخوان وردپرس با نام Notices اضافه خواهد شد که با کلیک بر روی آن وارد تنظیمات افزونه خواهید شد.

کار با افزونه Simple Notices
کار با افزونه Simple Notices

حال در قسمت عنوان می‌بایست عنوان اطلاعیه خود را وارد کنید. در قسمت توضیحات یا همان ویرایشگر متن قادر خواهید بود متن اصلی اطلاعیه خود را اضافه کرده و در قسمت Notice Configuration شما این امکان را دارید تا پس زمینه نوار اطلاع‌رسانی را مشخص نمایید. در زیر این قسمت گزینه Logged-in users only به چشم می‌خورد که با انتخاب آن اطلاعیه شما فقط به اعضای سایتتان نمایش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: گذاشتن یادداشت در پیشخوان وردپرس

 

بعد از اینکه اطلاعیه خود را کامل کردید بر روی انتشار کلیک کرده تا اطلاعیه مدنظرتان در سایت به نمایش دربیاید.

افزونه Simple Notices
افزونه Simple Notices

امیدواریم این افزونه وردپرس مورد توجه شما قرار گرفته و اطلاع رسانی به کاربران سایت‌تان را آسان تر کرده باشد. در ادامه می‌توانید این افزونه را دریافت کنید. شاد و موفق باشید.

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۱٫۰٫۷

Download – 805KB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *