گذاشتن یادداشت در پیشخوان وردپرس با افزونه WP Dashboard Notes

گذاشتن یادداشت در پیشخوان وردپرس با افزونه WP Dashboard Notes

اگر شما سایتی دارید، احتمالا برایتان پیش آمده که نیاز به برنامه ریزی داشته اید یا در نظر دارید که در آینده مطلب خاصی را در سایتتان منتشر کنید و نیاز دارید تا برنامه های آینده را در جایی بنویسید. چه جایی بهتر  از پیشخوان وردپرس برای این کار می شناسید؟! شما می توانید با ورود به سایت تمامی کارهایتان را به صورت یک لیست یا نوشته در همان باکس هایی که در پیشخوان وجود دارد، ببینید و آن ها را ویرایش یا حذف کنید. افزونه WP Dashboard Notes به شما در گذاشتن یادداشت در پیشخوان وردپرس کمک می کند. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

گذاشتن یادداشت در پیشخوان وردپرس با افزونه WP Dashboard Notes

بعد از دانلود افزونه WP Dashboard Notes که لینک دانلودش در انتها همین مطلب وجود دارد، مانند افزونه های دیگر وردپرس اقدام به نصب افزونه کنید.

بر خلاف خیلی از افزونه های وردپرسی بعد از نصب صفحه جداگانه ای برای افزونه وجود ندارد. برای استفاده از این افزونه به پیشخوان سایتتان رفته و در سمت چپ نوار بالایی بر روی گزینه Add Note+ که بعد از نصب افزونه اضافه شده است، کلیک کنید. با کلیک بر روی آن باکسی برای شما در انتهای باکس های همان صفحه ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: تعداد بازدید نوشته های وردپرس با افزونه View Post counter

 

به کمک این افزونه دو یادداشت می توان ایجاد کرد، یادداشت اول متنی می باشد و یادداشت دوم لیستی می باشد که می توانید از هر دوی آن ها در دو باکس جداگانه استفاده کنید. شما می توانید در یادداشت های لیستی کنار هر مورد تیک بزنید تا روی آن خط ایجاد شود به معنای اینکه شما آن کار را انجام داده اید.

افزونه WP Dashboard Notes
افزونه WP Dashboard Notes

همچنین با استفاده از آیکن هایی که زیر هر باکس وجود دارد می توانید باکس جدیدی اضافه کنید، متنی یا لیستی بودن باکس را مشخص کنید، بکگراند را تعیین کنید، نوع نمایش را تعیین کنید به صورتی که همه بتوانند ببینند یا فقط شما ببینید و باکس را حذف کنید.

آموزش کار با افزونه WP Dashboard Notes

 

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۱٫۰٫۸٫۲

Download – 74KB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *