آموزش یافتن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن

آموزش یافتن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن

با توجه به انتخاب شناسه (آی‎دی) هر فردی در شبکه های مجازی، مانند اینستاگرام ، پیدا کردن دوست، آشنا و یا افرادی که با آنها در ارتباط هستیم ممکن است کمی مشکل باشد. شما پس از جستجوی نام یکی از دوستان و آشنایان خود احتمالا با افرادی متعددی با همین نام مواجهه می شوید و نمی‎توانید اکانت او را پیدا کنید.  اینستاگرام خوشبختانه برای پیدا کردن افراد راه حلی آسان را برای کاربران فراهم کرده است. برای آموزش یافتن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

آموزش یافتن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن

یکی از روش های موجود در اینستاگرام برای پیدا کردن افراد، استفاده از شماره تلفن همراه آنها است. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که به دنبال فردی در این شبکه مجازی باشید، اما تنها از او شماره تلفن داشته باشید. شما به راحتی می توانید با داشتن این شماره، فرد مورد نظر خود را در اینستاگرام پیدا کنید.

به زبانی دیگر، این ویژگی باعث می‎شود شما همه‎ی افرادی را که در لیست مخاطبین خود دارید را در اینستاگرام پیدا کنید. برای استفاده از این امکان، در مرحله اول وارد اکانت خود در اینستاگرام شوید و در قسمت پروفایل‎تان منوی آپشن را باز کنید. این منو در سمت راست پروفایل به صورت آیکونی سه نقطه قرار گرفته است.

پس از باز شدن این منو در قسمت Follow People گزینه Contacts را انتخاب کنید.

آموزش یافتن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن
01 آموزش یافتن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن

پس از این مرحله، با پیغامی مبنی بر طرز کار این قابلیت مواجه خواهید شد. شاید از طرف سیستم عامل خود نیز در این قسمت نیاز به اجازه دسترسی داشته باشید. پس اگر با این روبرو شدید، گزینه Allow را انتخاب کنید.

یافتن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن
02 آموزش یافتن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن

بعد از جستجو، اینستاگرام لیستی از افرادی که در لیست مخاطبین شما، اکانت اینستاگرام دارند را نمایش می‎دهد. در این بخش شما می تواند هر یک از این افراد را انتخاب کنید و پس از دیدن پروفایل‎شان، آنها را دنبال (فالو) کنید. از طرفی دیگر می توان با انتخاب گزینه Follow All تمامی مخاطبین را با هم فالو کنید.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش ذخیره کردن ویدیو لایو اینستاگرام

[/stextbox]

 

نکات مهمی که برای استفاده از این قابلیت باید در نظر بگیرید:

  • اگر می‎خواهید این فعال سازی را متوقف کنید، از پروفایل خود وارد منوی آپشن اینستاگرام شوید و پس از ورود به بخش Contacts، توسط منوی آپشن گزینه Disconnect Contacts را بزنید.
  • در صورتی که مخاطبی که شما در نظر دارید، در اینستاگرام این فرم اطلاعات تماس را کامل نکرده باشد، شما نمی‎توانید به پروفایل او دسترسی پیدا کنید.
  • از طریق فیسبوک نیز شما می توانید دوستانی که در فیسبوک‎تان دارید را در اینستاگرام نیز همگام کنید. دسترسی به این قسمت در منوی آپشن امکان پذیر می باشد.

با آموزشی دیگر از بخش آموزش اینستاگرام همراه شما بودیم. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *