گوگل ۱۵ سال پیش چگونه بود؟

گوگل ۱۵ سال پیش چگونه بود؟

همانطور که اکثر ما می دانیم شرکت گوگل توسط لری پیج و سرگئی برین تأسیس شد که هر دوی آن‌ها در دانشگاه استنفورد به عنوان دانشجوی دکترا حضور داشتند و با نام مردان گوگل شناخته می‌شدند. برای کسب اطلاع بیشتر درباره گوگل ۱۵ سال پیش با وردپرس فور یو همراه باشید.

گوگل ۱۵ سال پیش

گوگل میلیاردها صفحه وب در فهرست جستجوی خود دارد تا کاربران بتوانند هر موضوع دلخواهشان را با استفاده از کلمات کلیدی و عملگرها جستجو کنند. برخلاف محبوبیتی که این نوع جستجو دارد، توسط سازمان‌های زیادی مورد انتقاد گرفت. برای مثال در سال ۲۰۰۳ نیویورک تایمز از گوگل شکایت کرد و ادعا می‌کرد که ذخیره محتویات سایت‌ها نوعی تخلف در حق تکثیر محسوب می‌شود.

در تصویر زیر صفحه اصلی گوگل را در ۱۵ سال پیش مشاهده می کنید. لوگوی ابتدایی، صفحه ساده و امکانات کم آن زمان اصلا قابل مقایسه با گوگل امروزی نیست.

گوگل 15 سال پیش
گوگل ۱۵ سال پیش

از این موارد در دنیای امروزی و در حوزه های مختلف به تعدد وجود دارد. از ایده های خودمان به سادگی عبور نکنیم و دست کمشان نگیریم. کسی در ۱۵ سال پیش فکرش را نمی کرد که گوگل روزی به غولی در دنیای اینترنت و تکنولوژی تبدیل شود. شاید این جمله ها کمی شعاری باشد، اما باید شروع کنیم تا به نتیجه برسیم.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *