پذیرش قوانین در وردپرس با افزونه Agreeable

پذیرش قوانین در وردپرس با افزونه Agreeable

احتمالا شما هم در برخی وبسایت ها در هنگام پر کردن فرمی یا ثبت نام در سایت بخشی برای قبول کردن قوانین وجود دارد و معمولا با تیک زدن آن یا کلیک بر روی پذیرش قوانین اجازه ثبت نام یا عملیات مدنظرتان به شما داده می‌شود. حال در این مطلب می‌خواهیم با معرفی یک افزونه وردپرس به شما این امکان را بدهیم که صفحه قوانین سایت را به وجود آورید و سپس پذیرش قوانین در وردپرس را پیاده سازی کنید. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

 

پذیرش قوانین در وردپرس با افزونه Agreeable

افزونه agreeable
افزونه Agreeable

پلاگین Agreeable در مخزن وردپرس موجود بوده و تا به حال بیش از ۲هزار نصب فعال داشته و تواسته است امتیاز ۳٫۷ از ۵ را کسب کند. با این پلاگین وردپرس می‌توانید قوانین سایت خود را ایجاد کرده و شرایط پذیرش آن را فراهم کنید.

 

کار با افزونه Agreeable

ابتدا افزونه را نصب و فعال کنید. بعد از فعالسازی افزونه از منوی تنظیمات پیشخوان وردپرس به بخش Agreeable رفته تا وارد صفحه تنظیمات افزونه شوید.

کار با افزونه Agreeable
01 کار با افزونه Agreeable
  • همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، در بخش Failed to agree error message می‌بایست پیغام خطایی که با فعال نکردن تیک پذیرفتن قوانین به کاربر نمایش داده شود را وارد کنید.
  • در قسمت Select your terms page که بخش انتخاب برگه قوانین است، برگه‌ای که قوانین سایت در آن نوشته شده است را از لیست کشویی انتخاب کنید.
  • در بخش Message متنی که باید کنار گزینه پذیرش قوانین نوشته شود را قرار داده تا توسط آن از کاربر بخواهید که برای ادامه فعالیت تیک گزینه پذیرفتن قوانین را فعال کند.
  • در پایان و در بخش Where should it be displayed می‌توانید مشخص کنید که بخش پذیرفتن قوانین در کدام یک از فرم‌های موجود در سایتتان به نمایش دربیاید.
پلاگین Agreeable
02 کار با افزونه Agreeable

بعد از انجام مراحل بالا و ذخیره آن می‌توانید به فرم‌هایی که پذیرش قوانین را برایشان قرار دادید رفته و نتایج را ببنید. در تصویر بالا ما فرم ورود به سایت را انتخاب کردیم.

بیشتر بخوانید: ساخت نوار اطلاع رسانی در وردپرس

 

امیدواریم این افزونه وردپرس مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و با آن توانسته باشید مطابق میل خود قوانین وبسایتتان را تنظیم کرده و به اطلاع کاربران برسانید. در ادامه می‌توانید این افزونه را دریافت کنید. موفق و شاد باشید.

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۱٫۵

Download – 31KB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *