هواوی سوپرفون خواهد ساخت

هواوی سوپرفون خواهد ساخت

مدیرعامل کسب‌ و کار لوازم الکترونیک مصرفی کمپانی هواوی، ریچارد یو ، در سومین کنفرانس جهانی اینترنت در چین، درباره برنامه هواوی برای توسعه هوش مصنوعی صحبت کرد که در میان صحبت های او می توان به میل هواوی به ساخت سوپرفون پی برد. برای اطلاع بیشتر در این باره با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

هواوی سوپرفون خواهد ساخت

ریچارد یو با بیان اینکه در آینده سرمایه‌گذاری هواوی بیشتر در زمینه های ابزارها، ارتباطات، رایانش ابری و چیپ‌ست‌ها خواهد بود گفت: « با توسعه در این چهار زمینه، هواوی قصد دارد روی گوشی‌های Superphone مبتنی بر هوش مصنوعی فعالیت کند. »

یک سوپرفون، ساختار مدیریت اطلاعات جدیدی عرضه می کند. هم اکنون کاربران جریان اطلاعات را از دنیای فیزیکی دریافت می‌کنند و اطلاعات وارد گوشی می‌شود و از آنجا در حوزه‌های دیجیتال به کار گرفته خواهد شد، اما در آینده ضرورت استفاده از گوشی هوشمند دو چندان خواهد شد. وی با بیان اینکه اسمارت فون، بخش جدانشدنی و ضروری برای کاربر خواهد بود، گفت: «سوپرفون تعامل بالایی با جهان فیزیکی خواهد داشت و تعامل بین گوشی و کاربر کاملا دو طرفه خواهد بود. همچنین با ساختار جدید مدیریت اطلاعات، سوپرفون‌ها کاملا با چالش انفجار اطلاعات در این عصر سازگار خواهند بود.»

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

اضافه شدن گزینه Report Junk به iCloud

[/stextbox]

البته ریچارد یو به غیر از سوپرفون درباره فناوری خلاقانه هواوی در زمینه ماشین یادگیری که در گوشی Huawei Mate 9 به‌ کار رفته است هم صحبت کرد و گفت این فناوری با توجه به نیاز جهانی صنعت موبایل طراحی شده است.

شاید برایتان این نکته جالب باشد که در این کنفرانس ۱۶۰۰ نخبه اینترنت از ۱۱۰ کشور گرد هم آمدند و درباره آخرین ترندهای صنعت سخنرانی کردند. در این کنفرانس همچنین جک ما، مؤسس گروه علی بابا، رابین لی مؤسس بایدو، پونی ما مدیرعامل Tencent، درک آبرله، مدیرعامل کوالکام و دیگر چهره‌های سیاسی و تجاری چین حضور داشتند که بر این اساس می توان این کنفرانس را بین کنفرانس های مهم سالانه جای داد.

منبع: huawei

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *