شما اکنون می توانید از هارد اکسترنال در PS4 استفاده کنید

شما اکنون می توانید از هارد اکسترنال در PS4 استفاده کنید

در این مطلب به بررسی خبری مبنی بر پشتیبانی سونی در استفاده از هارد اکسترنال در PS4 خواهیم پرداخت. سونی بالاخره پشتیبانی خود برای درایوهای هارد اکسترنال در پلی استیشن ۴ را اعلام کرد. با وردپرس فور یو همراه باشید.

 

هارد اکسترنال در PS4

با آپدیت نرم افزاری بعدی، دارندگان پلی استیشن ۴ قادر خواهند بود دانلود، نصب و به بازی ها در یک درایو هارد اکسترنال دسترسی پیدا کنند. و درباره مسئله زمان هم، همانند دارندگان ایکس باکس وان این کار را برای مدتی می توانند انجام دهند.

بیشتر دارندگان پلی استیشن ۴ به استفاده از یک درایو هارد اینترنال با گنجایش ۵۰۰ گیگابایت محدود شده اند. البته آپگرید درایو هارد پلی استیشن شما کاری آسان است، اما هنوز چیزی نیست که بیشتر افراد با آن احساس راحتی بکنند. خوشبختانه، با از راه رسیدن نسخه ۴٫۵۰ از نرم افزار سیستم پلی استیشن ۴، شما گزینه ای دیگر و حتی راحت تر در اختیار خواهید داشت.

بنا به گفته وبلاگ رسمی پلی استیشن ، نسخه ۴٫۵۰ (به نام Sasuke) به همراه خود پشتیبانی کامل برای هارد درایو های USB3 با ظرفیت حداکثر ۸ ترابایت می آورد. شما به سادگی هارد اکسترنال را به پلی استیشن ۴ خود متصل کنید و بلافاصله فضای اضافی برای ذخیره سازی بازی های بیشتری که احتمالا هرگز زمانش را برای بازی پیدا نخواهید کرد بدست خواهید آورد.

شما می توانید بازی ها و برنامه ها را به صورت مستقیم در هارد اکسترنال خود دانلود و نصب کنید و آنها در صفحه نمایش در کنار هر چیزی که در درایو هارد اکسترنال ذخیره شده است برای شما به نمایش گذاشته می شود. تنها تفاوت آن سیو کردن فایل هاست که هنوز در حافظه داخلی هارد درایو پلی استیشن ۴ شما ذخیره می شود.

 

ویژگی های جدید تایید شده برای Sasuke

سونی هنوز آماده ارائه ویژگی های جدیدی که با رسیدن آپدیت جدید می آید، نیست. اما شایعاتی وجود دارد مبنی بر یک Boost Mode جدید که ظاهر و سرعت بازی های قدیمی تر پلی استیشن ۴ پرو را بهبود می بخشد.

دیگر ویژگی های جدیدی که تایید شدند شامل لیست زیر می شود:

  • قابلیت اضافه کردن پس زمینه های دلخواه و کامل با سایه اندازی
  • یک لیست ساده شده نوتیفیکیشن که همه آن را در یک تب مختصر و مفید می شود
  • بهبودهایی برای بخش Quick Menu که با فشار طولانی بر روی دکمه PS در دسترس می شود
  • قابلیت تماشای لوری های ۳ بعدی با استفاده از هدست PlayStation VR

 

منبع: MAKEUSEOF

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *