معرفی اولین گوشی تاشو سامسونگ تا پایان سال ۲۰۱۶

معرفی اولین گوشی تاشو سامسونگ تا پایان سال ۲۰۱۶

فکر تاکردن گوشی همراه خودش به خودی خود باورنکردنی ست، اما حالا پیش بینی ها و خبرها به این رویا دامن می زنند. بر اساس پیش بینی تحلیل گران HSBC کمپانی سامسونگ تنها شرکتی است که می تواند اولین صفحه نمایش های تاشو و نوعی از گوشی ها که با باز شدن تبدیل به یک تبلت می شوند را تا پایان امسال منتشر کند. برای جزییات بیشتر با دریچه فناوری وردپرس فور یو همراه باشید.

با این وجود به نظر نمی رسد این پیش بینی از جانب منابع داخلی شرکت سامسونگ باشد، اما بر طبق مشخصات و فعالیت های کمپانی سامسونگ می توان گفت که یکی از اهداف این شرکت تولید چنین صفحه نمایش هایی باشد. چندین سال پیش بر اساس یکی از اسلایدهایی که از جلسات شرکت سامسونگ درز کرده بود، این شرکت قصد داشت تا سال ۲۰۱۸ اولین اسمارت فون ها با نمایشگر تاشو را تا سال ۲۰۱۸ تولید کند. پس از آن و خبر های بعدی اعلام شد که که این اقدام قرار است در سال ۲۰۱۷ انجام شود. درحالیکه بر اساس خبرهای اخیر امکان دارد صفحه نمایش های تاشو سامسونگ تا پایان امسال در اختیار کاربران قرار بگیرند.

معرفی اولین گوشی تاشو سامسونگ
اولین گوشی تاشو سامسونگ

البته از آنجایی که قرار است، شرکت سامسونگ گوشی هوشمند خود با نمایشگر قابل تاشدن  OLED  ،۲H16 را در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه کند، به نظر می رسد که اسمارت فون های تاشو سامسونگ موجب پشت سر گذاشتن گوشی های پرمیوم باشند، چرا که این مدل تاشو می توانند دو صفحه نمایش مختلف در اندازه بزرگ و کوچک را تنها در یک وسیله در اختیار کاربران قرار دهند.

این طور که مشخص است فروش یک گوشی با صفحه نمایش تاشو نیاز به یک بازاریابی هوشمندانه و قوی نخواهد داشت چرا که اگر این ویژگی به خوبی در تلفن هوشند اجرا شود خیلی خوب و به سرعت به فروش خواهد رسید و از آنجایی که استفاده از این گوشی هوشمند در نوع خود منحصر به فرد است و طراحی آن می تواند علاقمندان به تکنولوژی روز و افرادی که به دنبال تنوع هستند را به خوبی به خود جذب کند.

حال با در نظر گرفتن زمان انتشار گلکسی S7 ، جدیدترین گوشی پرچمدار شرکت سامسونگ که تا دو ماه دیگر وارد بازار می شود، انتظار می رود که این گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگ در اختیار کاربران قرار گیرد. و شرکت سامسونگ پس از عرضه این اسمارتفون به بازار زمان کافی و مناسب برای ارائه محصول جدید خود یعنی اسمارت فون های تاشو را دارد.

نظر شما درباره این گوشی های جالب و جدید سامسونگ چیست؟!

منبع: phonearena

گوشی تاشو سامسونگ | اولین گوشی تاشو

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *