مایکروسافت و لالیگا با هم همکاری می کنند

مایکروسافت و لالیگا با هم همکاری می کنند

اخیرا شرکت مایکروسافت اعلام کرد جهت ارائه‌ یک تجربه‌ی دیجیتالی جدید برای بیش از ۱٫۶ میلیارد نفر، طرفدار این لیگ در سراسر جهان، همکاری خود را با لالیگا شروع کرده است. برای آگاهی بیشتر از جزییات این همکاری با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

مایکروسافت و لالیگا با هم همکاری می کنند

۱۰ آذر ماه همین امسال بود که آغاز شدن این همکاری از سوی مایکروسافت اعلام شد و بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه، مایکروسافت به عنوان طرف همکار به نماینده‌ رسمی امور مربوط به تکنولوژی در لالیگا بدل خواهد شد که از طریق سیستم ابری و هوش مصنوعیِ مایکروسافت، لالیگا قادر خواهد بود امکان تماشای برخی بازی‌ها یا محتوای ویژه را برای طرفداران خود فراهم سازد. پیلار لوپز، مدیر واحد مایکروسافت در شبه‌جزیره‌ی ایبری ، گفته است:

همکاری ما با لالیگا منجر به یک انقلاب نو در صنعت ورزش خواهد شد. انقلابی در راه است که حامیان باشگاه‌ها، بازیکنان و حتی شیوه‌ی مدیریت سازمان‌های ورزشی را تغییر خواهد داد.

لالیگا اعلام کرده است که سرویس‌های ابری مایکروسافت، شامل Azure ،Office 365 و همچنین Dynamics 365 نقشی اساسی در انتقال محتوای دیجیتال برای لالیگا خواهند داشت که این نقش دسترسی بیش از ۱٫۶ میلیارد کاربر را شامل می‌شود. این مطلب را هم باید اضافه کنیم که لالیگا سرویس Azure مایکروسافت را جهت کسب تجربیات جدیدی به کار خواهد برد؛ این سرویس «انعطاف‌پذیری» و «مقیاس‌پذیری» لازم جهت به ارمغان آوردن یک تجربه‌ی آرمانی برای کاربران را تضمین می‌کند. جدای از تجربیات دیجیتالی جدید، مایکروسافت و لالیگا جهت توسعه‌ی ابداعات و نوآوری‌هایی برای سازمان‌های دیگر این صنعت از جمله باشگاه‌های فوتبال، همکاری خواهند کرد.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش ادغام اکانت های اسکایپ و مایکروسافت

[/stextbox]

 

ویدیو همکاری مایکروسافت و لالیگا

 

حال باید منتظر بود و دید تکنولوژی های مایکروسافت می تواند فوتبال اسپانیا را بیش از پیش جذاب تر و متفاوت تر کند یا خیر؟ نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: mspoweruser

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *