لنوو زوک اج رونمایی شد

لنوو زوک اج رونمایی شد

ساعاتی پیش کمپانی لنوو در کنفرانسی آنلاین از گوشی پرچم‌دار ZUK Edge رونمایی کرد. زوک اج از طراحی منحصر‌ به‌ فردی بهره می‌برد و شباهتی به شیائومی می میکس ندارد. برای آشنایی بیشتر با این گوشی با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

لنوو زوک اج معرفی شد

 همانطور که گفتیم مدت زیادی از معرفی لنوو زوک اج نمی گذرد. حاشیه‌‌های صفحه نمایش این گوشی به‌ اندازه‌ می میکس باریک نیستند، در ضمن این گوشی برخلاف رقیب خود از کلید فیزیکی هوم (خانه) نیز بهره می‌برد. بر اساس گفته های کمپانی لنوو، صفحه نمایش زوک اج، ۸۶٫۴ درصد از پنل جلوی آن را در برگرفته و ابعاد دستگاه نیز معادل ۷.۶۸ × ۷۴.۵ × ۱۴۲.۹ می باشد.

لنوو زوک اج
01 لنوو زوک اج

جالب است بدانید زوک اج نخستین گوشی هوشمند لنوو است که حسگر اثر انگشت آن زیر شیشه جای گرفته است. بدنه‌ زوک اج تمام‌ فلزی و پوشش نمایشگر آن از نوع شیشه‌ی ۲٫۵D است. برخلاف نام این گوشی که ZUK Edge است، نمایشگری مسطح دارد. لازم به ذکر است که این گوشی در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

مایکروسافت و لالیگا با هم همکاری می کنند

[/stextbox]

ZUK Edge از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی بهره می‌برد و این گوشی در دو نسخه‌ با حافظه‌ی رم ۴ و ۶ گیگابایتی عرضه می‌شود؛ اما حافظه‌ ذخیره‌سازی داخلی هر دو نسخه ۶۴ گیگابایت است، ضمن آنکه امکان ارتقای حافظه از طریق درگاه کارت حافظه‌ میکرو‌اس‌دی وجود دارد. دوربین اصلی گوشی از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد و این دوربین را فلش LED همراهی‌ می‌کند. دوربین سلفی این گوشی نیز ۸ مگاپیکسلی است. زوک اج از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و ظرفیت باتری آن ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.

لنوو زوک اج
02 لنوو زوک اج

لنوو برای مدلی از این گوشی که از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ داخلی بهره می‌برد؛ برچسب قیمتی ۳۳۰ دلاری را در نظر گرفته است و قیمت نسخه‌ دیگر این گوشی با حافظه‌ی رم و حافظه‌ ذخیره‌سازی ۶ و ۶۴ گیگابایتی معادل ۳۶۰ دلار خواهد بود. امکان پیش‌سفارش گوشی جدید لنوو از حالا فراهم شده است، ضمن اینکه فروش آن از تاریخ ۱۲ دی آغاز خواهد شد.

نظر شما درباره این گوشی لنوو چیست؟

منبع: gizmochina

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *