قابلیت Beast Mode برای گلکسی اس ۸ سامسونگ

قابلیت Beast Mode برای گلکسی اس ۸ سامسونگ

بعد از اینکه تولید گلکسی نوت ۷ متوقف شد کمپانی سامسونگ تصمیم گرفته تا با ویژگی های متفاوت و متعدد اعتبار و محبوبیت خود را دوباره به دست بیاورید. بر همین اساس سامسونگ قابلیت جدیدی را اعلام کرده است. برای اطلاع بیشتر در این باره با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

قابلیت Beast Mode برای گلکسی اس ۸ سامسونگ

گلکسی اس ۸ سامسونگ که ابتدا تصور می‌شد در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شود، بنا بر اطلاعات جدیدی قرار است در ماه آوریل و در شهر نیویورک رونمایی شود. اخیرا شایعات زیادی در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده است و اکنون شایعات جدید خبر از ویژگی Beast Mode برای این گوشی می‌دهند. البته این نکته را باید بگوییم که در مورد جزئیات این ویژگی، هنوز اطلاعاتی وجود ندارد.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

نگاهی به تصاویر سرگرم کننده دنیای علم ۲۰۱۶

[/stextbox]

شرکت کره‌ای نام تجاری Beast Mode را در اروپا به ثبت رسانده است؛ ولی در مورد استفاده از آن در گوشی‌های آینده، اطلاعاتی موجود نیست. البته در مورد جزئیات این قابلیت اطلاعاتی در دست نیست ولی احتمالا فعال کردن آن باعث خواهد شد پردازنده با تمام قدرت و در بالاترین فرکانس خود شروع به کار کند که البته شارژدهی باتری را نیز به‌شدت تحت تأثیر قرار خواهد داد.

در حال حاضر نمی‌توان هیچ کدام از حدس‌ها را تأیید کرد و باید منتظر ماند و دید که سامسونگ در مراسم خود، که احتمالا اواخر سال ۹۵ یا اوایل سال ۹۶ برگزار می‌شود، چه ویژگی‌های جدیدی به همراه پرچم‌دار خود معرفی خواهد کرد. باید دید که آیا گلکسی اس ۸ سامسونگ می تواند معایب نوت ۷ را جبران کند یا خیر؟

منبع: androidheadlines

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *