شارژ گوشی در ۱۵ دقیقه با شارژر Oppo

شارژ گوشی در ۱۵ دقیقه با شارژر Oppo

یک کمپانی چینی با نام Oppo در کنفرانس خبری در نمایشگاه MWC 2016‌ از شارژر جدید خود با یک ویژگی جالب رونمایی کرده است. با این شارژر شما از امکان شارژ گوشی در ۱۵ دقیقه بهره مند خواهید شد. با وردپرس فور یو همراه باشید.

امروزه با گسترده شدن اسمارت فون ها در سطح شهرها و کشورها یکی از دغدغه های همیشگی کاربران تلفن های هوشمند تمام شدن شارژ باتری و یا شارژ گردن گوشی شان است. با توجه به این اخیرا شرکت  ویژگی Oppo شارژری را معرفی کرده است که شارژ تلفن همراه شما را در ۱۵ دقیقه انجام می دهد! این شارژر که یک باتری ۲۵۰۰ میلی آمپرساعتی را در کمتر از ۱۵ دقیقه به شکل کامل شارژ می کند این قابلیت را هم دارد که در مدت زمان ۵ دقیقه حدود ۴۵ درصد از ظرفیت باتری گوشی شما را شارژ کند.

این نکته را هم باید ذکر کنیم که برای استفاده از این شارژر باید کابل مخصوصی که Super VOOC Flash Charger نامیده می شود را هم در اختیار داشته باشید. این کابل از مواد و متریال‌های بسیار باکیفیتی ساخته شده که باعث می‌شود باتری بسیار سریع شارژ شود. بنا بر اعلام این شرکت چینی شارژر جدید با تمام تلفن‌های همراه هوشمند کار می‌کند و به زودی راهی بازار خواهد شد. این شارژر با ولتاژ ۵V باتری را شارژ می‌کند.

بد نیست این را هم اضافه کنیم که سرعت اعلام شده به مراتب از آنچه کوالکام برای تکنولوژی QuickCharge 3.0 مطرح کرد بیشتر است؛ مقصود ما همان تکنولوژی شارژ سریع است که در چیپست هایی نظیر اسنپدراگون ۸۲۰ به خدمت گرفته شده و میتواند ظرف مدت ۳۵ دقیقه شارژ باتری های خالی موبایل را از ۰ به ۸۰ درصد برساند.

اینطور که به نظر می رسد باید منتظر استقبال گسترده ای از سوی کاربران اسملرت فون ها باشیم. نظر شما درباره این شارژر رویایی چیست؟

منبع: engadget

شارژ گوشی در ۱۵ دقیقه

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *