جستجوی تمام صفحه در وردپرس با افزونه Full Screen Search Overlay

جستجوی تمام صفحه در وردپرس با افزونه Full Screen Search Overlay

اگر قالب وبسایت شما با سادگی اش، امکانات جالبی هم داشته باشد، می‌تواند بیش از پیش کاربران را جذب کند و آن‌ها را بیشتر در سایتتان نگه دارد. یکی از این ویژگی‌های جالب، جستجوی تمام صفحه در وردپرس می‌باشد تا به وسیله آن به کاربر اجازه می‌دهید به جستجو در سایت بصورت تمام صفحه و بدون اینکه عناصر دیگری مزاحم باشند، بپردازد. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

جستجوی تمام صفحه در وردپرس با افزونه Full Screen Search Overlay

پلاگین Full Screen Search Overlay درون مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تا کنون بیش از ۷۰۰ نصب فعال داشته که به وسیله آن می‌توانید امکان جستجو را به صورت تمام صفحه در اختیار کاربران قرار دهید.

بیشتر بخوانید: اضافه کردن آیکون پرینت در مطالب وردپرس با افزونه Print Post and Page

 

این ویژگی در سایت‌ها به این صورت است که به صورت پاپ آپ پنجره‌ای باز شده که در گوشه آن نشانه ضربدر دارد و شما می‌توانید درون این پنجره باز شده به جستجو بپردازید. توجه کنید که این افزونه تنظیمات خاصی ندارد و فقط با نصب می‌توانید این امکان را به سایت خود اضافه کنید.

ابتدا افزونه را نصب و فعالسازی کنید. همانطور که گفتیم بعد از نصب لازم نیست تنظیمات خاصی را انجام دهید. فقط کافی است برای دیدن تغییرات به صفحه اصلی بروید. اگر در صفحه اصلی خود بخش جستجو ندارید از قسمت ابزارک‌ها در پیشخوان می‌توانید این قابلیت را به سایت خود اضافه کنید.

افزونه Full Screen Search Overlay
افزونه Full Screen Search Overlay

برای اینکه فرم جستجو را به صورت تمام صفحه مشاهده کنید، باید در فیلد جستجو یک کلیک کنید. حال مشاهده می‌کنید که فیلد جستجو به صورت تمام صفحه به نمایش درخواهد آمد. توجه کنید که می‌توانید با تغییر در کدهای CSS ظاهر دلخواهتان را هم ایجاد کنید.

امیدواریم این افزونه وردپرس به شما در ایجاد ویژگی‌های جذاب و کاربرپسند کمک کرده باشد. از همراهی شما سپاس گزاریم. شاد و پیروز باشید.

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۱٫۰٫۱

Download – 5KB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *