با اسپیکر بلوتوث معلق LG PJ9 آشنا شوید

با اسپیکر بلوتوث معلق LG PJ9 آشنا شوید

شاید الان دیگر دیدن اسپیکرهای معلق چیز عجیبی نباشد! چون پیش از این هم از این نوع اسپیکرها به چشم کاربران خورده است و برایشان آشنا است. اما مشکلی که معمولا این اسپیکرهای بلوتوث معلق دارند این است که صرفا برای جنبه سرگرمی ساخته می شوند تا این که کیفیت خوبی داشته باشند. اما حالا شرکت ال جی در اقدامی نو اسپیکر بلوتوث معلق LG PJ9 را معرفی کرد که ویژگی های جالبی دارد. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

اسپیکر بلوتوث معلق LG PJ9

اگر بخواهیم از ویژگی های این اسپیکر بگوییم میتوانیم به صدای فراگیر باکیفیت، مقاومت در برابر آب، قابلیت شارژ شدن به شکل بیسیم و عمر باتری مناسب اشاره کنیم. البته این را هم باید بگوییم که شارژ شدن بی سیم این اسپیکر به صورت معلق انجام نمی شود و برای شارژ شدن به آهستگی روی بخش پایینی فرود می آید تا پخش موسیقی متوقف نشود. این نکته را هم باید اضافه کنیم که با هر بار شارژ می تواند حدود ۱۰ ساعت به پخش موسیقی بپردازد که این عدد در مقایسه با رقبا عدد قابل قبولی می باشد.

اسپیکر بلوتوث LG PJ9
LG PJ9

گواهی IPX7 این اسپیکر برای مقاومتش در برابر آب می باشد که آن را از رقبا متمایز می کند که طبق آن می تواند تا نیم ساعت در عمق ۱ متری آب غوطه ور باشد. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که این گواهی فقط برای مقاومت در برابر آب می باشد و در مورد گرد و خاک صادق نیست. پس در استفاده از این دستگاه در محسط ها خاک آلود حتما این نکته را مدنظر داشته باشید.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

قابلیت Beast Mode برای گلکسی اس ۸ سامسونگ

[/stextbox]

دو رادیاتور پسیو در بدنه ی LG PJ9 وجود دارد که به پخش متعادل تر فرکانس های بیس و میانی را منجر می گردد و کیفیت خوبی را رقم می زند و همچنین تمام فرکانس ها به شکل ۳۶۰ درجه در فضا منتشر می شوند تا صدا جلوه ای فراگیر داشته باشد.

کمپانی ال جی نمایشگاه CES 2017 را برای معرفی اسپیکر بلوتوث معلق LG PJ9 انتخاب کرده است که باید برای آگاهی از جزییات بیشتر این محصول تا آن زمان صبر کنیم. نظر شما درباره این اسپیکر چیست؟

منبع: slashgear

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *