آموزش انتقال برنامه ها به حافظه جانبی موبایل

آموزش انتقال برنامه ها به حافظه جانبی موبایل

احتمالا شما هم با مشکل پر شدن حافظه گوشی مواجه شده اید و این تقریبا برای همه اتفاق می افتد حتی برای گوشی های با ۱۶ گیگابایت رم. شاید بتوان مهم ترین عامل این امر را برنامه های رایگان فراوان اندروید و استفاده زیاد از آن ها دانست. اما راه حل چیست؟ یکی از راه هایی که ما در وبسایت آموزشی وردپرس فور یو به شما پیشنهاد می کنیم انتقال برنامه ها به حافظه جانبی موبایل می باشد، که در این مطلب به آموزش آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

آموزش انتقال برنامه ها به حافظه جانبی موبایل

شاید خنده دار باشد ولی برای این کار ابتدا به یک حافظه جانبی نیاز دارید که بتوانید اپلیکیشن ها را به آن انتقال دهید. همانطور که می دانید تعداد گوشی های اندرویدی زیاد است و نمیتوان همه آن ها را در آموزش مورد بررسی قرار داد پس ما در این آموزش گلکسی اس ۷ سامسونگ را مورد بررسی قرار داده ایم ولی نگران نباشید، تقریبا برای همه گوشی های اندرویدی روند کار یکسان است.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش فهمیدن میزان استفاده از رم توسط برنامه های اندروید

[/stextbox]

 

قبل از شروع به کار برایتان پیشنهادی داریم! حتما می دانید که حافظه های جانبی سرعت کمتری نسبت به حافظه اصلی گوشی دارد پس پیشنهاد می کنیم از حافظه جانبی برای فیلم و عکس و موزیک مورد علاقه تان استفاده کنید و اپلیکیشن ها را در حافظه داخلی داشته باشید. اگر هم به ناچار مجبور به انتقال برنامه ها به حافظه جانبی موبایل شدید، آن هایی که کمتر استفاده می کنید را منتقل کنید.

ابتدا به قسمت تنظیمات یا همان Setting بروید. حال برنامه ها یا Applications را انتخاب کنید.

آموزش انتقال برنامه ها به حافظه جانبی موبایل
01 آموزش انتقال برنامه ها به حافظه جانبی موبایل

سپس مدیریت برنامه ها یا Application Manager را انتخاب کرده و برنامه مورد نظرتان را انتخاب کنید. اکنون وارد قسمت Storage شوید و دکمه change را بزنید.

انتقال برنامه ها به حافظه جانبی گوشی
02 آموزش انتقال برنامه ها به حافظه جانبی موبایل

حالا حافظه جانبی را انتخاب کنید. توجه کنید که هنگام انجام این عملیات شما نمی توانید از آن برنامه استفاده و همچنین کارت حافظه را جدا کنید. حالا Move را انتخاب کنید.

انتقال اپلیکیشن به حافظه جانبی موبایل
03 آموزش انتقال برنامه ها به حافظه جانبی موبایل

حال کمی صبر کنید! بعد از پایان انتقال محل ذخیره سازی جدید نمایش داده می شود.

انتقال برنامه ها به حافظه جانبی موبایل
03 آموزش انتقال برنامه ها به حافظه جانبی موبایل

لطفا توجه کنید که مدت عمل انتقال بسته به حجم برنامه مورد نظرتان ممکن است متغیر باشد. همچنین ممکن است برخی از اپلیکیشن ها به حافظه جانبی منتقل نشوند، پس نگران این مسئله نباشید! این اتفاق طبیعی است.

امیدواریم از این آموزش استفاده کرده باشید. نظرات خود را با ما در میان بگذراید.

منبع: tech-recipes

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *