آموزش فهمیدن میزان استفاده از رم توسط برنامه های اندروید

آموزش فهمیدن میزان استفاده از رم توسط برنامه های اندروید

در این مطلب با آموزش فهمیدن میزان استفاده از رم توسط برنامه های اندروید همراه شما هستیم. بر کسی پوشیده نیست که گوشی‌های اندرویدی تشنه حجم‌های گران‌بها اینترنت موبایل هستند. کارهای زیادی برای انجام دادن به منظور جلوگیری از خوردن تمام داده های شما توسط موبایل اندرویدی شما وجود دارد، اما یکی از آسان ترین جاها برای شروع فهمیدن اینکه چطور هر برنامه ای که نصب کرده اید از داده ها استفاده می کند همین جاست. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

 

آموزش فهمیدن میزان استفاده از رم توسط برنامه های اندروید

از طریق مسیر Settings > Data Usage ، به استفاده داده ها بروید تا بفهمید هر برنامه شما به چه میزان داده مصرف می کند. پایین بروید و شما قادر خواهید بود تا در یک نگاه استفاده داده را مشاهده فرمایید. این لیست به طور خودکار به ترتیب استفاده از داده مرتب سازی شده است، پس مستقیما خواهید فهمید که کدام برنامه ها بیشترین استفاده از داده را دارند.

آموزش فهمیدن میزان استفاده از رم
01 آموزش فهمیدن میزان استفاده از رم توسط برنامه های اندروید

زدن روی هر برنامه داده شده جزئیات بیشتری را به منظور چگونگی دقیق استفاده از داده ها را ارائه می کند. میزان استفاده داده ها که در پس زمینه استفاده می شدند (برای مثال وقتی که شما برنامه را باز گذاشته اید) و میزانی که در زمینه استفاده می شدند را خواهید فهمید.

شما می توانید استفاده از داده برای هر برنامه به صورت مورد به مورد محدود کنید، فقط مطمئن شوید که گزینه Restrict background data روشن شده باشد. روی View App Settings بزنید و می توانید مطمئن شوید که بروزرسانی برنامه مورد نظر فقط زمانی که به وای فای متصل هستید اتفاق بیفتد.

فهمیدن میزان استفاده از رم توسط برنامه ها
02 آموزش فهمیدن میزان استفاده از رم توسط برنامه های اندروید

شما همچنین با زدن روی date range در بالای صفحه گزارش خوبی از استفاده از داده های شما به صورت ماه به ماه دریافت کنید. سپس می توانید ماه های پیشین را انتخاب کنید تا میزان استفاده از داده های خود را ببینید، خواه به طور کلی خواه هر برنامه به طور جداگانه، که در طول ماه ها تغییر کرده است.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش بروزرسانی خودکار برنامه های اندروید

[/stextbox]

 

چه راه و روش هایی برای زیر نظر داشتن میزان استفاده از داده های خود در اندروید دارید؟ نظر خود را با ما را در قسمت دیدگاه ها در میان بگذارید.

منبع: MAKEUSEOF

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. بک لینک
    ۷:۵۹ ۱۳۹۶/۰۱/۱۷

    سلام. وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه
    بدین