افزونه ساخت بنر متحرک YITH Footer Banner

افزونه ساخت بنر متحرک YITH Footer Banner

تا حالا شده همه بنر های خوب،سفارشی شده و با قابلیت تبدیل پذیری بالا را در وبسایت های دیگر دیده باشید؟ افزونه ساخت بنر متحرک YITH Footer Banner این امکان را به شما می دهد تا در قالب خود یک بنر متحرک داشته باشید. خیلی از وبمستران برای افزایش بازدید و ترافیک سایت از خبرنامه یا صفحات پاپ آپ یا… استفاده می کنند اما راه های دیگری نیز برای این منظور وجود دارد که یکی از این روش ها ساخت یک بنر جذاب،زیبا،ساده و کاربرپسند برای لینک های مورد نظر خود می باشد.همراه وب پرو فور یو باشید.

 

افزونه ساخت بنر متحرک YITH Footer Banner:‍‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍‍‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍‍‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍‍‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍‍‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍

پیش نمایش های سالم در این لینک ها قابل مشاهده است:

پیش نمایش زنده ۱

پیش نمایش زنده ۲

 

نصب:

یک بار که افزونه ساخت بنر متحرک YITH Footer Banner را نصب کردید، تنها کاری که برای استفاده از آن لازم است این است که آن را فعال کنید.

 

پیکربندی:

افزونه ساخت بنر متحرک YITH Footer Banner یکه صفحه جدید به نمایش->سربرگ اضافه می کندجایی که شما می توانید افزونه را پیکربندی و صفحه جلویی را سفارشی سازی کنید.

 

توسعه دهنده:

آیا شما یک توسعه دهنده هستید؟ و می خواهید نمونه ها یا استایل قالب را سفارشی سازی کنید؟ این مستندات را مطالعه کنید تا بفهمید چگونه می توان این کار را کرد.

 

نیاز به وردپرس: ۳٫۴٫۰ و یا بالاتر

سازگار با: وردپرس ۴٫۴٫۱

آخرین بروزرسانی: ۱ ماه قبل

نصب های فعال: +۱،۰۰۰

 

دانلود افزونه

Download – 500KB

»» صفحه افزونه

منبع: wp4u.ir

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *