اضافه شدن گزینه Report Junk به iCloud

اضافه شدن گزینه Report Junk به iCloud

احتمالا اطلاع دارید که تقویم آی‌کلود اپل با event های ایمیل، تاریخ تولدها و… سینک می‌شود. ولی اخیرا برخی کاربران گزارش داده‌اند که درحال دریافت event های اسپم از سوی کاربران ناشناس بر روی iCloud calendar خود هستند که در این event ها از آن ها برای شرکت در حراج‌های آنلاین دعوت می‌شود. اپل هم قول برطرف کردن این مشکل را به کاربرانش داده بود. به همین منظور گزینه Report Junk را به iCloud اضافه کرد. برای آشنایی بیشتر با این ویژگی با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

اضافه شدن گزینه Report Junk به iCloud

همانطور که گفتیم شرکت اپل به تازگی گزینه‌ای به نام Report Junk را در تقویم خود در سایت آی‌کلود افزوده است. البته هنوز مطمئن نیستیم که این تغییرات بتواند جلوی اسپم‌های بیشتر افراد سودجو را بگیرد و یا حتی آن‌ ها را بهبود بخشد.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

معرفی لامبورگینی سنتناریو رودستر ۷۷۰ اسب بخاری

[/stextbox]

همانگونه که در تصویر پایین مشاهده می کنید، کاربران از این به بعد می‌توانند event های ناشناس و ناخواسته‌ خود را با استفاده از گزینه‌ی Report Junk به کمپانی اپل اطلاع بدهند. بعد از انتخاب این گزینه، event موردنظر شما علاوه بر این که به اطلاع اپل می‌رسد، از بخش تقویم آی‌کلود شما نیز پاک خواهد شد. قبل از این، اینگونه بود که تنها درصورتی امکان پاک کردن دعوت‌ها از بخش تقویم وجود داشت که شما آن دعوت را با پاسخ رد، پاسخ می‌دادید. اما از این به بعد بدون پاسخ به این دعوت‌ها نیز می‌توانید آن ها را پاک کنید.

اسپم آی‌کلود
اسپم آی‌کلود

پیش از وجود چنین گزینه ای اگر شما دعوتی را رد می‌کردید، فرستنده‌ آن اطلاع پیدا می‌کرد و به همین خاطر فرستنده از حقیقی بودن ایمیل شما مطمئن می‌شد و امکان فرستادن اسپم‌های بیشتر در آینده برای او فراهم می‌شد. ولی با ریپورت کردن دعوت‌ها، فرستنده‌ آن ها اطلاعی پیدا نمی‌کند. البته راه حل پیشنهادی دیگری هم مبنی بر اینکه تقویمی جدا برای انتقال دعوت‌های اسپم به آن بسازیم هم وجود دارد که روشی چندان مناسب برای مقابله با اسپمرها به نظر نمی رسد. حال اپل امیدوار است با اضافه شدن گزینه Report Junk به iCloud مشکل اسپم را حل کند.

منبع: ubergizmo

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *