ارسال فایل در نظرات وردپرس با افزونه Comment Attachment

ارسال فایل در نظرات وردپرس با افزونه Comment Attachment

احتمالا برای شما در وبسایت وردپرسی تان پیش آمده که بخواهید در قسمت نظرات مطالب، قابلیت ارسال فایل هم داشته باشید تا امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهید. به همین منظور ما در این مطلب به معرفی افزونه ارسال فایل در نظرات وردپرس می‌پردازیم تا شما به راحتی بتوانید این قابلیت را به سایت خود اضافه کنید. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

ارسال فایل در نظرات وردپرس با افزونه Comment Attachment

افزونه وردپرس Comment Attachment در مخزن وردپرس ثبت شده و توانسته امتیاز خوب ۴٫۵ را کسب کند که توسط آن می‌توانید امکان ارسال و ضمیمه کردن فایل را به نظرات وردپرس اضافه کنید.

بعد از نصب افزونه که مانند نصب افزونه های دیگر وردپرس می‌باشد به مسیر تنظیمات > گفت‌و‌گوها رفته تا بتوانید به تنظیمات این پلاگین وردپرس دسترسی داشته باشید.

تنظیمات ارسال فایل در نظرات وردپرس
تنظیمات ارسال فایل در نظرات وردپرس

حال با صفحه ای مانند تصویر بالا روبرو می‌شوید که در ادامه به شرح هر مورد می‌پردازیم:

Display attachment field: تعیین موقعیت برای نمایش فیلد ارسال فایل ضمیمه در نظرات وردپرس که به دو صورت ابتدای فرم نظرات و انتهای فرم می‌باشد.

Attachment field title: عنوان دلخواه برای فیلد ارسال ضمیمه در دیدگاه‌های وردپرس.

Maxium file size: حداکثر اندازه حجم فایل برای ارسال در نظرات وردپرس را بر حسب مگابایت تعیین کنید. که در صورت ایجاد محدودیت از قبل توسط شما یا سرور به همان مقدار می‌توانید محدودیت ایجاد کنید.

Is attachment required: ضروری کردن ارسال فایل در نظرات.

Attach attachment with current post: با انتخاب این گزینه فایل ضمیمه به عنوان فایل آپلود شده در نوشته مورد نظر نمایش داده خواهد شد.

Text before attachment in a commment: متن مدنظرتان برای نمایش قبل از انتخاب کردن فایل.

Position of attchment in comment text: مکان مدنظر برای متن فایل ضمیمه در فرم دیدگاه وردپرس.

Make attachment in comment a link: با فعال کردن این گزینه امکان دسترسی به فایل مورد نظر در بخش نظرات فعال شده و با کلیک بر روی عنوان فایل کاربران به لینک فایل دسترسی خواهند داشت.

Show image thumbnail: با انتخاب این گزینه پیش‌نمایشی از فایل‌های تصویری مشاهده می‌کنید که می‌توانید از بخش Image attachment size in comment اندازه قابل نمایش آن را تعیین کنید.

Try to embed audio/video player: نمایش نسخه Embed شده در صورتی که فایل ضمیمه به صورت ویدئو و یا صوتی باشد.

Delete attachment upon comment deletition: با انتخاب این گزینه وقتی دیدگاهی حذف شود فایل ضمیمه آن نیز از رسانه وردپرس حذف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: گذاشتن یادداشت در پیشخوان وردپرس با افزونه WP Dashboard Notes

 

مشخص کردن فرمت مورد نظر

Allowed File Types بخشی است که با مراجعه به آن می‌توانید تا انواع فرمت‌های فایل و تصویر برای آپلود در رسانه وردپرس را مشخص کنید تا کاربران صرفا مجاز به ارسال فرمت مدنظر در قسمت نظرات وردپرس باشند. این افزونه امکان ارسال فرمت‌های تصویری و فایلی همچون jpg, png, gif, apk, pdf و… را دارد.

ارسال فایل در نظرات وردپرس با افزونه Comment Attachment
ارسال فایل در نظرات وردپرس با افزونه Comment Attachment

پس از نصب و تنظیم دلخواه افزونه کاربران سایت می توانند خیلی راحت به ارسال فایل در نظرات وردپرس بپردازند. ضمنا شما می‌توانید با مراجعه به قسمت دیدگاه‌ها در فایل ضمیمه شده را ببینید و آن را مدیریت کنید.

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۱٫۵٫۷

Download – 300KB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *