اپل نسخه بتا iOS 10 را برای عموم مردم عرضه کرد

اپل نسخه بتا iOS 10 را برای عموم مردم عرضه کرد

با خبری مبنی بر عرضه عمومی نسخه بتا iOS 10 در خدمت شما هستیم. اپل با این کار به کسانی که آیفون ۵ یا بالاتر دارند این امکان می دهد تا بیلد بعدی سیستم عامل موبایلی اپل را بررسی کنند. توجه داشته باشید که شکاف های امنیتی (باگ) وجود خواهد داشت و کاربران تجربه همیشگی که عادت داشتند از نسخه آخری یک بیلد iOS لذت ببرند نخواهند داشت. با وردپرس فور یو همراه باشید.

 

نسخه بتا iOS 10 را برای عموم مردم عرضه کرد

برای ثبت نام روی این لینک کلیک کنید وشما به صفحه وبسایت اپل هدایت می شوید که در آن جا می توانید برای نسخه بتا ثبت نام کنید. در صورتی که از این برنامه ناراضی هستید هر لحظه می توانید ثبت نام خود را لغو کنید.

در بین ویژگی های جدید در iOS 10 صفحه نمایش قفل نو نما شده است. با ویژگی slide to unlock خداحافظی کنید. به جای آن، یک فشار روی دکمه خانه آیفون خود را بازگشایی می کنید.، در حالی که باری دیگر روی دکمه خانه فشار می دهید شما را به صفحه اصلی گوشی روانه می کند.کشیدن به سمت چپ از هرنقطه ای در صفحه نمایش نمایش قفل برنامه دوربین اجرا می گردد.

برنامه پیام رسان دریافت کننده خیلی ویژگی های جدید در iOS 10 است که شامل شکلک های بزرگتر و جوهر نامرئی نیز می شود.


در وردپرس فور یو بخوانید: آموزش کاهش حجم مصرفی اینترنت موبایل 


جوهر نامرئی این امکان را می دهد که کسی در ارسال پیامک قسمتی از آن را مخفی کند تا زمانی که گیرنه روی آن نکشد پیدا نمی شود.انمیشن های پس زمینه توجه بیشتری به نامه های رسمی خاص، و پیام های دست نویسی که می تواند ارسال شود، دارد.

باری دیگر، توجه داشته باشید در حال حاضر هر چیزی در نسخه بتا این سیستم عامل به طور کامل کار نمی کند. اما اگر از آن دسته افراد هستید که نمی توانند تا عرضه نسخه اصلی منتظر بمانند باید بگوییم همین الان به به سایت اپل تشریف ببرید و برای نسخه بتا ثبت نام کنید.

 

محض اطلاع شما دیوایس های iOS ای که با iOS 10 سازگار هستند عبارتند از:

 

  • آیفون ۵ و بالاتر
  • آیپد مینی ۲ و بالاتر 
  • نسل چهارم آیگد و بالاتر
  • نسل ششم آیپاد تاچ

اگر از نسخه بتا iOS 10 استفاده کردید تجربیات خود را با ما درمیان بگذارید.

منبع: wp4u.ir , phonearena

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *