آموزش مشاهده لیست بلاک تلگرام

آموزش مشاهده لیست بلاک تلگرام

حتما برایتان پیش آمده تا کاربری را به هر دلیلی در تلگرام بلاک کنید. آیا از خودتان پرسیده اید که کسانی که بلاک می‌کنید چه می‌شوند؟ در جواب این سوال باید بگوییم که افراد بلاک شده در تلگرام درون لیستی قرار می‌گیرند که اصطلاحاً به آن لیست Blocked Users می‌گویند. اما شاید بپرسید چگونه کسانی را که در تلگرام بلاک کردیم پیدا کنیم؟ در ادامه قصد داریم تا آموزش مشاهده لیست بلاک تلگرام را با هم بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

 

آموزش مشاهده لیست بلاک تلگرام

لیست بلاک تلگرام چیست؟

لیست بلاک در تلگرام پنجره‌ای است که با باز کردن آن می‌توانید تمامی کاربرانی را که در تلگرام بلاک کرده‌اید، مشاهده کنید. در این لیست می‌توانید کاربران و تمامی ربات‌هایی را که بلاک کرده‌اید مشاهده کنید. این به شما امکان می‌دهد هر زمان که بخواهید آن‌ها را از این لیست حذف کنید. شما می‌توانید این لیست را با عنوان «کاربران مسدود شده» Blocked Users در تنظیمات تلگرام خود پیدا کنید.

تلگرام این لیست را ایجاد کرده است تا بتوانید وضعیت کاربرانی را که بلاک کرده‌اید مطالعه کنید تا هر زمان که خواستید آن‌ها را از حالت انسداد خارج کنید. اما سوال اینجاست که چگونه کسانی را که در تلگرام بلاک کردیم پیدا کنیم؟ برای پاسخ به این سوال، قسمت بعدی این مقاله را طی کنید و مراحل رسیدن به این هدف را دنبال کنید.

چگونه کسانی را که در تلگرام بلاک کردیم پیدا کنیم؟

اینکه بتوانید مزاحمان خود را در تلگرام بلاک کنید، یکی از ویژگی‌های خوب این پیامرسان می‌باشد. در مطالب قبلی آموزش بلاک کردن در تلگرام را با هم بررسی کرده بودیم و حال می‌خواهیم ببینیم سرنوشت کسانی که بلاک می‌کنیم چه می‌شود؟! برای دیدن لیست بلاک شده‌ها باید مراحل زیر را طی کنید

  1. ابتدا وارد برنامه تلگرام شوید.
  2. سپس وارد قسمت تنظیمات یا Settings شوید.
  3. حال به دنبال گزینه حریم خصوصی و امنیت یا Privacy & Security باشید و آن را انتخاب نمایید.
  4. در این مرحله وارد قسمت کاربران مسدود یا Blocked Users شوید.
  5. اکنون لیست کاربران بلاک شده را مشاهده خواهید کرد.
  6. اگر می‌خواهید فرد یا افراد جدیدی را به این لیست اضافه کنید می‌توانید از آیکون به علاوه بالای صفحه سمت راست استفاده کنید.

آموزش مشاهده لیست بلاک تلگرام

 

بیشتر بخوانید: آموزش اضافه کردن استاتوس در تلگرام

 

در نسخه وب تلگرام رویه به همین صورت است اما در نسخه دسکتاپ در تنظیمات Privacy & Security شما می‌بایست کمی پایین‌تر به بخش Secuirity مراجعه کنید.

با پشت سر گذاشتن این مراحل خیلی راحت به بلاک شده‌های تلگرام دست پیدا می‌کنید و می‌توانید افراد بیشتری را بلاک کنید یا برای پاک کردن مخاطب در بلاک لیست تلگرام کاربرانی که بلاک شده‌اند را آنبلاک کنید.

 

دلایل بلاک کردن کاربر در تلگرام

شاید برای شما هم اتفاق افتاده است جهت دانلود از تلگرام با گروه‌ها و کاربران زیادی مواجه شدید. حال اگر کابر تازه وارد تلگرام باشید ممکن است بخواهید بدانید چرا باید برخی کاربران را بلاک کنیم. در چنین حالتی، بیایید به زندگی اجتماعی واقعی خود فکر کنیم. در زندگی واقعی ما نمی‌توانیم با تمام افرادی که در جامعه می‌بینیم ارتباط برقرار کنیم. این مسئله در مورد تلگرام هم صدق می‌کند. گاهی اوقات برخی از کاربران با پیام‌های خود مزاحم شما می‌شوند و حتی به آن‌ها هشدار داده می‌شود، حریم خصوصی شما را نادیده می‌گیرند. از این نظر، ایده خوبی است که آن‌ها را در لیست افراد بلاک شده در تلگرام قرار دهیم. آن‌ها دیگر نمی‌توانند به پی‌وی شما دسترسی پیدا کنند؛ حتی نمی‌توانند به پیام‌های شما در گروه‌های تلگرامی پاسخ دهند. در مجموع، شما می‌توانید دلیل خود را برای بلاک کردن کاربران داشته باشید، که کاملاً شخصی است و شما مختارید که هر کسی را که می‌خواهید بلاک کنید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *