رازهای جالب اندروید را بدانید

رازهای جالب اندروید را بدانید

احتمالا شما هم از اسمارت فون هایی که سیستم عامل اندروید دارند استفاده می کنید، جالب است بدانید که اندروید میانبر هایی دارد که می تواند برای کاربران جذاب و مفید باشد. پیشنهاد می کنیم برای دانستن این رازها با وردپرس فور یو همراه باشید.

رازهای جالب اندروید

رد کردن تماسها همراه با متن

با این ویژگی به وسیله گفتن دلیل عدم پاسخ به تماس‌گیرنده، می‌توانید از گوشی خود مانند یک منشی شخصی استفاده کرده و خیال خود را از پیگیری تماس‌ها راحت کنید. در اکثر گوشی‌ها، این گزینه در بخش Phone app > Settings در دسترس بوده و با برچسب Call blocking (مسدود سازی تماس)، Quick responses (پاسخ‌های سریع)، یا موارد مشابه دیگر مشخص شده‌ است. در این بخش پیغام رد تماس را مشاهده خواهید کرد و می‌توانید آن را با متن دلخواه خود جایگزین کنید.

اجرای سریع برنامه دوربین

باز کردن برنامه دوربین در یک لحظه خاص باعث می شود تا شما فرصت های مهم عکاسی را از دست نخواهید داد. میانبرهای مختلفی برای انواع برنامه‌ها موجود است، اما در این جا این ویژگی را برای نمونه‌هایی از دستگاه‌های پرطرفدار شرح می‌دهیم:

Nexus 5X یا Nexus 6P: دو بار دکمه پاور را فشار دهید.

دستگاه‌های سامسونگی برای مدل‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶: روی دکمه Home دوبار ضربه بزنید.

LG V10: دو بار دکمه کاهش صدا را بزنید.

Moto G 2015: با تکان دادن گوشی در دست، این برنامه را اجرا کنید.

 

دسترسی به “OK, Google” در همه‌جا

OK Google
رازهای جالب اندروید – OK Google

با این قابلیت قادر خواهید بود پرسش‌های مورد نظر خود را با فعال‌سازی “OK, Google” در هر صفحه‌ای انجام دهید. برای راه‌اندازی آن، برنامه Google Search را باز کنید و به مسیر Settings > Voice > “Ok Google” Detection بروید و گزینه From any screen را روشن کنید. کلمه دلخواه خود را ۳ بار بگویید تا تنظیمات اعمال شود. به عنوان یک قابلیت اضافه، این ترفند به شما اجازه می‌دهد تا از صدای خود به عنوان قفل هوشمند (Smart Lock) نیز استفاده نمایید.

امیدواریم این میانبرها کاربردی و مفید بوده باشد. منتظر نظرات شما هستیم. اگر ترفند دیگری می شناسید آن را در قسمت نظرات همین مطلب با ما در میان بگذارید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *