آموزش ادغام اکانت های اسکایپ و مایکروسافت

آموزش ادغام اکانت های اسکایپ و مایکروسافت

با آموزش ادغام اکانت های اسکایپ و مایکروسافت با شما همراه خواهیم بود. با اسکایپ و مایکروسافت در زیر یک سقف، دیگر دلیلی ندارد که شما اقدام به لاگین های چند باره کنید و به جای اینکه سعی کنید لاگین های چند باره خود را پیگیری کنید، در واقع از یک رمز عبور برای اسکایپ و مایکروسافت استفاده می کنید. در این مطلب آموزش را در این باره خواهید دید. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

 

آموزش ادغام اکانت های اسکایپ و مایکروسافت

به این لینک مراجعه کنید. اگر از قبل وارد اکانت مایکروسافت خود شده اید، باید از اکانت خود خارج شوید و با جزئیات اکانت اسکایپ خود وارد حساب کاربری خود شوید. بعد از اینکه وارد حساب شدید، ممکن است با پیغام بروزرسانی اکانت خود با یک آدرس ایمیل پشتیبانی برای بازیابی اکانت مواجهه شوید.

 

آموزش ادغام اکانت های اسکایپ و مایکروسافت
01 آموزش ادغام اکانت های اسکایپ و مایکروسافت

مایکروسافت پیشنهاد می کند که از ایمیلی استفاده کنید که با آن در اسکایپ ثبت نام کرده اید. برای این منظور روی دکمه Next کلیک کنید. اگر که ترجیح می دهید، می توانید آدرس ایمیل جدیدی اضافه کنید.

 

ادغام اکانت های اسکایپ و مایکروسافت
02 آموزش ادغام اکانت های اسکایپ و مایکروسافت

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش ساخت گیف

[/stextbox]

اگر از قبل اکانت مایکروسافت ندارید، تمام کاری که باید انجام دهید این است که آدرس ایمیل پشتیبانی خود را تایید کنید و اکانت اسکایپ شما به یک اکانت مایکروسافت بروزرسانی می شود. و اگر از قبل اکانت مایکروسافت دارید، شما با پیغام اینکه رمز عبور اکانت مایکروسافت خود را وارد کنید مواجهه می شوید که بعد از آن می توانید پا پیش بگذارید و تایید کنید که می خواهید جفت اکانت ها را ادغام کنید.

 

آموزش ادغام اکانت های اسکایپ و مایکروسافت
03 آموزش ادغام اکانت های اسکایپ و مایکروسافت

 

و اگر در کل نمی خواهید خود را با قضیه اکانت ها آشفته کنید – در واقع شما می توانید بدون وارد شدن به حساب اسکایپ ،Skype conversation داشته باشید.که با مراجعه به سایت Skype و رفتن به صفحه اصلی فشردن دکمه Start a Conversation و وارد کردن نام دلخواه یا ایمیل یا شماره تلفن، وارد Skype conversation که هر لینک آن فقط ۲۴ ساعت وقت دارد تا منقضی شود.همچنین می توانید از افزونه مخصوص مرورگر گوگل کروم به نام Skype Calling بهره ببرید.

منبع: wp4u.ir

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. سئو
    ۱۰:۲۵ ۱۳۹۵/۰۹/۲۹

    سلام.من همیشه مطالبتون رو دنبال میکنم.وبسایت خیلی خوبی دارید.ممنون

    • محمدرضا کشاورزی
      ۱۲:۰۷ ۱۳۹۵/۰۹/۳۰

      با سلام. ممنون از لطف شما