آموزش حذف تمام فالوور های جعلی توییتر

آموزش حذف تمام فالوور های جعلی توییتر

در این مطلب با آموزش حذف تمام فالوور های جعلی توییتر همراه شما هستیم. توییتر (به انگلیسی: Twitter) یک شبکه اجتماعی و سرویس ارائه دهنده میکروبلاگ است که به کاربران اجازه می‌دهد تا ۱۴۰ حرف، پیام متنی را که توییت (به انگلیسی: Tweet) نامیده می‌شود، ارسال کنند. در این بین در صورتی که در لیست فالوور های شما، فالوورهای جعلی (Fake) وجود داشته باشد، می توانید آنها را از لیست حذف کنید. برای آشنایی بیشتر با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

 

آموزش حذف تمام فالوور های جعلی توییتر

اگر به این فکر افتادید که چرا این کار مهم است، به دلیل این است که راه اندازی یک حساب کاربری موفق توییتر ارتباط آن با فالوورهای خود می باشد. اگر مجددا توییت نشوید یا اگر فالوورها به توییت های شما پاسخی ندهند، ممکن است در یک فضای خالی توییت بکنید.

پاکسازی حساب کاربریتان ایده روشنی را به شما می دهد که آنچه میزان تعاملات شماست می بایست بر اساس آن استراتژی شبکه اجتماعی خود را بر آن بنا کنید.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش پاک کردن لیست فالووینگ توئیتر با یک کلیک

[/stextbox]

 

نحوه حذف فالوور های توییتر

اگر می خواهید فالوور های تکی را حذف کنید، به سادگی می توانید لیست فالوورهای خود را اسکن کنید، فالوور های جعلی را علامت گذاری کنید، آنها را یکی یکی مسدود کنید. اما اگر فالووینگ زیادی دارید، این کار به شدت خسته کننده و وقت گیر می باشد.

ManageFlitter گزینه محبوبی برای حذف ساده فالوور های جعلی می باشد. این برنامه یک حساب کاربری نیاز دارد. آپگرید کردن به حساب پریمیوم ۱۲ دلار برای هر ماه این امکان را به شما می دهد که لیست فالوورهای خود را اسکن کنید، اکانت های جعلی را شناسایی کنید و آنها را یکی یکی مسدود کنید. شما می توانید فقط یک ماه اکانت پولی را بگیرید و فالوورهای جعلی را حذف کنید و اکانت را کنسل کنید.

گزینه های رایگان زیادی وجود دارد، اما ما برخلاف آنچه که انتظار می رفت از آنها چیزی پیدا نکردیم. اسکریپت های دیگر نیز این شانس را به شما نمی دهند که لیست فالوور های جعلی خود را بررسی کنید و در بعضی موارد، آنها فالوورهای غیر جعلی را هم حذف می کنند. به جای اینکه توسط اسکریپت به اسکن کردن لیست بپردازید، پیشنهاد می کنیم خودتان این کار را انجام دهید تا خیالتان از درست بودن کار راحت باشد.

منبع: MAKEUSEOF

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *