آموزش حذف اکانت Yahoo

آموزش حذف اکانت Yahoo

در این مطلب با آموزش حذف اکانت Yahoo همراه شما هستیم. شرکت یاهو شرکتی آمریکایی با چند ملیت می باشد که فعالیت های اینترنتی و نرم‌ افزاری دارد و دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا است. یاهو از بهترین سایت‌ های اینترنتی است که ابزار های بسیاری مانند موتور جستجوی یاهو، ایمیل یاهو، یاهو! مسنجر، اخبار یاهو و… را در اختیار کاربران اینترنت گذاشته است. اما شاید شما قصد داشته باشید به هر دلیلی اکانت یاهو خود را حذف کنید. برای انجام این کار با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

آموزش حذف اکانت Yahoo

  1. ابتدا وارد اکانت خود شوید.
  2. به لینک حذف اکانت مراجعه کنید: برای این کار، روی لینک Help در گوشه پایین راست از صفحه کلیک کنید. بعد روی لینک My Account در زیر آن صفحه Help کلیک کنید. حال در آن صفحه روی لینک Register or delete account کنید سپس وارد closing Yahoo account شوید و روی account termination کلیک کنید.
  3. اطلاعات لاگین را بار دیگر وارد کنید: شما می بایستی بار دیگر مشخصات لاگین (ورود) خود را وارد کنید. این کار برای آن است که یاهو مطمئن شود شخص دیگر به جای شما در صورت رها کردن اکانت خود بطور نا خواسته تلاش برای بستن اکانت شما نمی کند.
  4. پایان دادن به ناتیفیکیشن اکانت: حذف اکانت یاهو شما دسترسی شما را به تمام سرویس های یاهو قطع خواهد کرد. بدیهی است مطمئن شوید که قبل از حذف اکانت خود شما از هر گونه خدمات پرداختی لغو اشتراک کنید.
  5. رمز عبور خود را بار دیگر وارد کنید: شما با وارد کردن مجدد رمز عبور باید تایید کنید که می خواهید اکانت شما حذف شود. همچنین از شما خواسته می شود که کد CAPTCHA را برای اینکه ثابت کنید که یک ربات نیستید وارد کنید.

 

آموزش حذف اکانت Yahoo
حذف اکانت یاهو

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

امکان استفاده از سرویس‌های ایمیل دیگر در Gmail

[/stextbox]

شاید ذکر این نکته لازم باشد که یاهو مشخصات شما را برای ۹۰ روز آینده در یک فایل ذخیره خواهد کرد و پروسه حذف قابل برگشت نمی باشد.

از اکانت خود برای ۹۰ روز استفاده نکنید سپس آن حذف خواهد گردید.

 

منبع: CCM

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. seoarzan
    ۷:۲۰ ۱۳۹۶/۰۶/۰۴

    سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین