آموزش حذف اکانت تلگرام

آموزش حذف اکانت تلگرام

احتمالا شما هم از تلگرام استفاده می کنید و شاید به هر دلیلی خواسته باشید اکانت تلگرامی خود را پاک کنید اما ندانید چگونه باید این کار را انجام دهید. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید تا آموزش حذف اکانت تلگرام را به سادگی با هم بررسی کنیم.

 

آموزش حذف اکانت تلگرام

ابتدا برای حذف اکانت تلگرام نیاز است به وب‌سایت تلگرام مراجعه کنید. برای این کار وارد این لینک شوید و شماره‌ تلفن همراه خود را که بر روی آن تلگرام نصب کردید را وارد کنید.

پاک کردن اکانت تلگرام
پاک کردن اکانت تلگرام

پس از این کار کدی به تلگرام ارسال می‌شود که می بایست آن را در وب‌سایت مربوطه وارد کنید تا با این کارتان درخواست حذف اکانت شما تایید شود. با انجام این کار و انتخاب گزینه‌ Deactive Account اکانت شما به‌طور کامل حذف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آموزش حذف حساب کاربری واتساپ

 

باید توجه کنید که بعد از حذف اکانت تمام اطلاعاتتان مثل گروه ها و کانال ها پاک خواهند شد و دیگر به آن ها دسترسی نخواهید داشت. پس قبل از پاک کردن اکانت تلگرام این موارد رو در نظر بگیرید.

ضمنا این نکته را هم در نظر بگیرید که اگر شما مدیر یک کانال تلگرام هستید پیشنهاد ما این است که هر گونه تغییر بر روی کانالتان و یا پاک کردن آن را پیش از حذف اکانت انجام دهید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

امیدواریم با این آموزش تلگرام بتوانید به راحتی این کار را انجام دهید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *