آموزش اضافه کردن زیرنویس به فیلم و سریال

آموزش اضافه کردن زیرنویس به فیلم و سریال

با آموزش اضافه کردن زیرنویس به فیلم و سریال همراه شما هستیم. زیرنویس ها یکی از آن چیزهایی است که بیشتر مردم در ابتدا آن را نادیده می گیرند. گرچه، وقتی شروع به استفاده از آنها بکنید، متوقف کردن آن سخت است. امروزه، بیشتر مردم فیلم یا سریالی را بدون زیرنویس نگاه نمی کنند چرا که بیشتر محتوا را متوجه نمی شوند. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

 

آموزش اضافه کردن زیرنویس به فیلم و سریال

دلایلی که از زیرنویس ها استفاده می شود:

  • ترجمه ها: بدیهی است وقتی شما یک انیمه یا فیلم خارجی زبان نگاه می کنید و به آن زبان صحبت نمی کنید، به یک ترجمه نیاز دارید. برای بیشتر مردم، زیرنویس ها نسبت به دوبله ها مطلوب تر هستند و روش ترجیح داده آنها برای تماشاست.
  • دیالوگ نامفهوم
  • فهم داستان

متاسفانه، وقتی شما فیلم ها و سریال ها را از اینترنت دانلود می کنید، آنها معمولا به همراه خود زیرنویس ندارند، که بدین معناست که مجبور هستید خودتان به آن اضافه کنید. البته آسانتر از آنچه که فکر می کنید می باشد و در ادامه به آن می پردازیم.

 

از کجا زیرنویس های با کیفیت دانلود کنیم؟

قبل از اینکه زیرنویس برای یک ویدئو قرار دهید، می بایستی فایل زیرنویس را پیدا و دانلود کنید که با نسخه ای دارید هماهنگ باشد.

زمانی که به دنبال زیرنویس هستید، تنها پیشنهادات ما این ۲ سایت هستند:

  • Subscene
  • OpenSubtitles

وقتی زیرنویس مربوطه را دانلود کردید، می توانید با یکی از دو روش استفاده کنید. قطعا روش آسان به علت سریعتر بودن، قابل اعتمادتر بودن پیشنهاد می شود. ولی اگر پیچیدگی را ترجیح می دهید روش سخت نیز خوب است.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش دانلود زیرنویس از YouTube

[/stextbox]

 

راه آسان: قرار دادن زیرنویس ها در طول پخش

مدیا پلیرهای محبوب قراردهی زیرنویس بر اساس فایل را پشتیبانی می کنند، اما اگر برای شما پشتیبانی نمی کند، پس یکی از آنها را با پلیرهایی مثل KM Player، Pot Player، VLC جایگزین کنید. این ها همگی رایگان هستند و که ویژگی های بسیار خوبی دارند که پشتیبانی از زیرنویس کمترین آن است.

قرار دادن زیرنویس به صورت خودکار

اگر شما فایل زیرنویس را عینا مانند نام فایل ویدئویی نام گذاری کنید (صرف نظر از فرمت ها) و آنها را در یک پوشه قرار دهید، مدیا پلیر به صورت خودکار فایل زیرنویس را به محض اجرا ویدئو بارگزاری می کند.

برای مثال اگر نام فایل ویدئویی شما این می باشد:

The.Shawshank.Redemption.1994.BluRay.1080p.x264.mp4

نام زیر نویس شما باید این باشد:

The.Shawshank.Redemption.1994.BluRay.1080p.x264.srt

قرار دادن زیرنویس به صورت دستی

اگر قصد دارید نام های فایل را به طور جداگانه نگاه دارید، اگر مدیا پلیر فایل زیرنویس شما را نشناسد، یا اگر چندین فایل زیرنویس دارید و شما می خواهید کی از آنها را بارگزاری کنید، ۲ روش دستی وجود دارد که می توانید استفاده کنید.

  1. از طریق منو این مسیر را طی کنید Subtitle>Add Subtitle File سپس فایل مورد نظر را انتخاب کنید.
  2. شما می توانید به سادگی در صورت پشتیبانی مدیاپلیر شما از drag & drop استفاده کنید به این صورت که فایل زیرنویس را بگیرید و روی ویدئو رها کنید.

 

امیدواریم از آموزش اضافه کردن زیرنویس به فیلم استفاده کرده باشید.

منبع: MAKEUSEOF

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *