از گلکسی نوت ۸ سامسونگ رونمایی شد

از گلکسی نوت ۸ سامسونگ رونمایی شد

رویداد اختصاصی Unpacked که در شهر نیویورک برگزار شد و طی آن شرکت سامسونگ از نوت ۸ خود رونمایی کرد تا انتظارها برای معرفی این فبلت به پایان برسد. اگر شما هم مشتاقید تا از ویژگی‌های این گلکسی نوت ۸ سامسونگ بیشتر بدانید با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

معرفی گلکسی نوت ۸ سامسونگ

پرچمدار جدید سامسونگ همانطور که پیش بینی می‌شد نخستین گوشی هوشمند سامسونگ است که از دوربین دوگانه بهره می‌برد. دوربین اصلی نوت ۸ از دو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی و لنزهای واید و تله‌فُتو با نسبت کانونی f/1.7 تشکیل شده است که به صورت افقی در پنل پشت دستگاه جای گرفته‌اند. بد نیست اشاره کنیم که دوربین اصلی گلکسی نوت ۸ قادر است فیلم‌هایی با رزولوشن ۴K با نرخ ۳۰ فریم‌ بر ثانیه و full HD با نرخ ۶۰ فریم‌ بر ثانیه را ضبط کند. در کنار این دوربین‌ها نباید از دوربین سلفی نوت ۸ هم گذشت که ۸ مگاپیکسلی است و می‌تواند ویدیوهایی با رزولوشن QHD را ضبط کند.

دوربین نوت 8 سامسونگ
دوربین نوت ۸ سامسونگ

بدنه‌ galaxy note 8 از ترکیب شیشه و فلز ساخته شده و با داشتن گواهی IP68، از نفوذ آب و گرد و غبار جلوگیری می‌کند. حسگر اثر انگشت پرچمدار جدید سامسونگ در پنل پشتی گوشی و در کنار مجموعه‌ی دوربین قرار داده شده است و به دلیل اینکه فلش بین دوربین و حسگر قرار دارد، احتمال لمس تصادفی دوربین به جای حسگر اثر انگشت بسیار کم می‌باشد.

حسگر اثر انگشت نوت 8 سامسونگ
حسگر اثر انگشت نوت ۸ سامسونگ

فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ از نمایشگرهای ۶٫۳ اینچی Inifinity Display با حاشیه‌های بسیار باریک بهره می‌برد و بیشتر از ۸۳ درصد پنل جلوی گوشی را شامل می‌شود.

نمایشگر نوت 8 سامسونگ
نمایشگر نوت ۸ سامسونگ

یکی از اجزای مهم گلکسی نوت ۸، قلم اس‌پن می‌باشد که نوک آن تنها ۰٫۷ میلی‌متر ضخامت دارد و با بهره‌گیری از آن می‌توان به ثبت یادداشت، ثبت اسکرین شات در اندازه‌های مختلف، امکان ترجمه متن‌ها به ۷۱ زبان زنده دنیا و… پرداخت. علاوه بر این‌ها با خارج‌ کردن Span امکان یادداشت‌برداری آنی روی نمایشگر همیشه‌روشن گوشی را خواهید داشت.

قلم اس‌پن نوت 8 سامسونگ
قلم اس‌پن نوت ۸ سامسونگ

قلب تپنده‌ گلکسی نوت ۸ تراشه‌ی اختصاصی و ۱۰ نانومتری سامسونگ موسوم به اکسینوس ۸۸۹۵ می‌باشد که از هشت هسته‌ پردازشی، شامل ۴ هسته‌ی قدرتمند و سفارشی‌شده‌ی سامسونگ با نام اکسینوس M2 با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز و ۴ هسته‌ی کم‌مصرف Cortex A53 با فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتز بهره می‌برد.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

اندروید اوریو معرفی شد

[/stextbox]

نوت ۸ سامسونگ از رم ۶ گیگابایتی بهره می‌برد و قرار است در سه نسخه با حافظه‌ ذخیره‌سازی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت با امکان ارتقاء از طریق درگاه کارت حافظه‌ی میکرو‌ اس‌دی به بازار بیاید. سامسونگ برای جلوگیری از پیش آمدن هرگونه مشکلی، ظرفیت باتری را نسبت به مدل قبلی یعنی گلکسی نوت ۷ کاهش داده و حال باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته است.

رنگ های نوت 8 سامسونگ
رنگ های نوت ۸ سامسونگ

اندروید ۷٫۱٫۱ نوقا، رابط کاربری Samsung Experience، قابلیت اج‌پنل سامسونگ و دستیار صوتی دیجیتال سامسونگ، موسوم به بیکسبی از دیگر ویژگی‌های گلکسی نوت ۸ سامسونگ می‌باشند. Note 8 در دو رنگ مشکی و خاکستری ارکیده در آمریکا و با دو رنگ آبی و طلایی در سایر نقاط عرضه خواهد شد. همچنین عرضه رسمی آن ۲۴ شهریور ۹۶ خواهد بود.

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *