اینستاگرام آفلاین می شود

اینستاگرام آفلاین می شود

با خبری مبنی بر قابلیت استفاده از اینستاگرام آفلاین همراه شما هستیم. اینستاگرام آفلاین می‌شود، ولی نگران نباشید، این یک قابلیت است، نه یک ضعف! همان‌طور که در کنفرانس اف۸ فیس‌بوک اخیرا اعلام شد، اینستاگرام قابلیت آفلاین بودن را دریافت می‌کند که بدین معنا می‌باشد که شما هم‌چنان قادر خواهید بود حتی در عدم حضور اینترنت به اعتیاد خود به اینستاگرام بپردازید! برای اطلاعات بیشتر با وردپرس فور یو همراه باشید.

 

اینستاگرام آفلاین می شود

شرکت‌های تکنولوژی بیشتر و بیشتر به این مسئله پی برده‌اند که دنیای بسیار بزرگی در دنیا وجود دارد. بنابراین در حالی که آن‌ها در خاک آمریکا و اطراف آن هستند، بسیاری از مردم در کشور‌های دیگر مشتاقانه از برنامه‌های کاربردی و خدمات آن‌ها استفاده می‌کنند. مشکل اینجاست که در بسیاری از کشور‌های در حال توسعه ارتباطات اینترنتی ضعیفی دارند.

طراحی برنامه‌ برای کشور‌های در حال توسعه

به منظور خدمت دهی به افرادی که گوشی‌های قدیمی و یا اینترنت ضعیفی دارند، شرکت‌ها در حال ساخت برنامه‌هایی هستند که به خصوص برای کشور های در حال توسعه طراحی شدند. ما از قبل برنامه‌هایی همچون Facebook Lite، Youtube Go، Messenger Lite، Skype lite و Twitter Lite را دیده‌ایم. و اکنون اینستاگرام نیز به این واگن پیوست.

البته اینستاگرام نسخه سبک از برنامه خود را توزیع نمی‌کند، بلکه به جای آن برنامه به طور کامل تکامل یافته خود، قابلیت آفلاین را بدست می‌آورد. ابتدا در اندروید ، و در نهایت برای سیستم عامل iOS به طور معمول منتشر می‌شود. قابلیت آفلاین در کشور‌های مشخصی در جهان قابل دسترس است، اما به زودی در تمام مکان‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.

علاوه بر این، اینستاگرام قسمت‌های مشخصی از برنامه را در حافظه کش قرار می‌دهد، که شامل نسخه‌های قدیمی زبانه Explorer و پروفایل‌هایی که به طور معمول از آن‌ها بازدید می‌کنید می‌شود. این بدان معنی است که شما هرگز با یک صفحه خالی هنگ کرده مواجه نمی‌شوید که تاثیر کلی اینستاگرام را در حالت آفلاین مورد استفاده‌تر می‌کند.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش بستن کامنت ها در اینستاگرام

[/stextbox]

 

انتظار پنهانی برای آنلاک شدن

این حرکتی خوب برای اینستاگرام می‌باشد، و چیزی است که باید برای بدست آوردن کاربران در کشور‌های در حال توسعه کمک کند. اینستاگرام  از نظر کمک به کاربران در بیرون از مرز‌های اصلی هسته آن کمی از قافله عقب است، اما بعید است که آخرین شرکتی باشد که متوجه این ویژگی می شود.

شما هم از اینستاگرام استفاده می‌کنید؟ آیا یک اینترنت روان و پایدار دارید؟ یا معمولا مجبور می‌شوید آفلاین باشید؟ آیا از قابلیت جدید آفلاین بودن اینستاگرام بهره خواهید برد؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: MAKEUSEOF

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *