معرفی لامبورگینی سنتناریو رودستر 770 اسب بخاری

معرفی لامبورگینی سنتناریو رودستر 770 اسب بخاری

مدل رودستر سنتناریو (Cantenario) کمپانی لامبورگینی با توانی معادل 770 اسب بخار بالاخره معرفی شد. این خودرو که کاملا غیرمنتظره معرفی شد، قدرتمندترین لامبورگینی تولید شده است. نکته جالب این است که تنها 20 دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد. با وردپرس فور یو همراه باشید.

لامبورگینی سنتناریو رودستر 770 اسب بخاری

رودستر سنتناریو قیمتی بیش از 2.2 میلیون دلار دارد و  همانطور که گفتیم تنها 20 دستگاه از آن به تولید خواهد رسید. البته تمامی این 20 دستگاه پیش‌فروش شده‌اند!

لامبورگینی اوایل امسال مدل کوپه سنتناریو را رونمایی کرده بود؛ اما حالا در نمایشگاه پِبل بیچ که این هفته برگزار می‌شود لامبورگینی مدل رودستر این شاهکار دنیای اتومبیل را نیز رونمایی خواهد کرد. این خودرو مجهز به پیشرانه که 12 سیلندر تنفس طبیعی است که می توانند حداکثر قدرتی معادل 770 اسب بخار را تولید کند. این مجموعه فنی کاملا مشابه با مدل کوپه این خودرو است، با این تفاوت که این مدل قدرتمندترین لامبورگینی است که تاکنون به تولید رسیده است. همچنین سنتناریو رودستر در بخش طراحی بدنه شباهت زیادی به برادر کوپه‌ی خود دارد. با این حال حذف سقف از این خودرو کمک زیادی به ارتقای جلوه‌ی ظاهری کرده و آن را بیش از پیش جذاب کرده است.

بر طبق گفته‌ های استفانو دومنیکالی ، مدیر اجرایی لامبورگینی، این خودرو به مناسبت صدمین سال تولد موسسه شرکت یعنی فورچیو لامبورگینی به تولید خواهد رسید و هدف از تولید آن ارائه یک تجربه رانندگی خالص و لذت بخش با خودرویی بدون سقف است. لامبورگینی همچنین می‌گوید که این خودرو نمایش دهنده‌ی زبان طراحی جدید این شرکت است که از سطوح صاف و بازتاب‌های بسیار جذاب بهره می‌برد. اگر پوسترهای اتاق خواب هنوز هم برایتان جذابیت دارند، پوستر لامبورگینی سنتناریو رودستر یک گزینه‌ی ایده‌آل برای نصب روی دیوار خواهد بود.

گالری تصاویر لامبورگینی سنتناریو رودستر 770 اسب بخاری

امیدواریم لامبورگینی سنتناریو رودستر 770 اسب بخاری شما را هم شگفت زده کرده باشد. منتظر نظرات شما هستیم.

منبع: theverge

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
گلکسی نوت 8 سامسونگ

از گلکسی نوت 8 سامسونگ رونمایی شد

رویداد اختصاصی Unpacked که در شهر نیویورک برگزار شد و طی آن شرکت سامسونگ از نوت 8 خود رونمایی کرد تا انتظارها برای معرفی این فبلت به پایان برسد. اگر شما هم مشتاقید تا از ویژگی‌های این گلکسی نوت 8 سامسونگ بیشتر بدانید با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

بیشتر بخوانید
اندروید اوریو

اندروید اوریو (Oreo) معرفی شد

اندروید اوریو (Oreo) بالاخره معرفی شد تا به شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوانی که وجود داشت پایان دهد. اندروید Oreo نام جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید خواهد بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید تا با ویژگی‌های آن آشنا شوید.

بیشتر بخوانید
ایکس باکس وان ایکس

ایکس باکس وان ایکس ، ایکس باکس بعدی مایکروسافت

ایکس باکس جدید، ایکس باکس وان ایکس ، که قبلا با نام کدی پروژه اسکورپیو نامیده شده بود، اخیرا به طور رسمی در کنفرانس ایکس باکس در لس آنجلس رونمایی شد. گرچه از قبل بعضی از مشخصات فنی و قدرت این کنسول مشخص بود ولی آن چیزی که معلوم نبود قیمت، تاریخ عرضه، و البته نام آن بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *