قیمت پژو 208، پژو 301 و پژو 2008

قیمت پژو 208، پژو 301 و پژو 2008
آنچه در این پست میخوانید

ساعاتی پیش قیمت پژو 208، پژو 301 و پژو 2008 توسط مدیرعامل ایران خودرو اعلام شد. همان طور که می دانید پس از توافقات انجام شده با فرانسه قرار است این خودروها در شرکتی با سرمایه‌گذاری مشترک پژو و ایران خودرو در داخل ایران تولید شود. برای اطلاع از قیمت ها با وردپرس فور یو همراه باشید.

همان طور که پیش از این گفتیم مدیرعامل ایران خودرو قیمت خودروهایی که قرار است در شرکتی با سرمایه‌گذاری پژو و ایران خودرو تولید شود را اعلام کرد. بر طبق قرارداد ایران خودرو و پژو شرکتی با سرمایه‌گذاری 400 میلیون یورویی که 200 میلیون یورو توسط شرکت ایرانی و 200 میلیون توسط طرف فرانسوی تأمین می‌شود.

این طور که مشخص شده قرار است در مرحله اول خودروهای پژو 208، پژو 301 و پژو 2008 در ایران تولید شوند.

قیمت پژو 208، پژو 301 و پژو 2008

قیمت های اعلام شده برای پژو 208، پژو 301 و پژو 2008 که توسط هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اطلاع رسانی شده است بدین شرح است:

پژو 208 با قیمت 68 میلیون تومان به بازار عرضه می شود.

پژو 301 با قیمت 58 میلیون تومان به بازار عرضه می شود.

پژو 2008 با قیمت 77 میلیون تومان به بازار عرضه می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
گلکسی نوت 8 سامسونگ

از گلکسی نوت 8 سامسونگ رونمایی شد

رویداد اختصاصی Unpacked که در شهر نیویورک برگزار شد و طی آن شرکت سامسونگ از نوت 8 خود رونمایی کرد تا انتظارها برای معرفی این فبلت به پایان برسد. اگر شما هم مشتاقید تا از ویژگی‌های این گلکسی نوت 8 سامسونگ بیشتر بدانید با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

بیشتر بخوانید
اندروید اوریو

اندروید اوریو (Oreo) معرفی شد

اندروید اوریو (Oreo) بالاخره معرفی شد تا به شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوانی که وجود داشت پایان دهد. اندروید Oreo نام جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید خواهد بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید تا با ویژگی‌های آن آشنا شوید.

بیشتر بخوانید
ایکس باکس وان ایکس

ایکس باکس وان ایکس ، ایکس باکس بعدی مایکروسافت

ایکس باکس جدید، ایکس باکس وان ایکس ، که قبلا با نام کدی پروژه اسکورپیو نامیده شده بود، اخیرا به طور رسمی در کنفرانس ایکس باکس در لس آنجلس رونمایی شد. گرچه از قبل بعضی از مشخصات فنی و قدرت این کنسول مشخص بود ولی آن چیزی که معلوم نبود قیمت، تاریخ عرضه، و البته نام آن بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *