۱۷۰ هزار کانال فارسی در تلگرام وجود دارد

۱۷۰ هزار کانال فارسی در تلگرام
آنچه در این پست میخوانید

    ساعاتی پیش آمارهای جالبی توسط رئیس پژوهشگاه فضای مجازی ایران منتشر شد که از جمله آن ها می توان به وجود ۱۷۰ هزار کانال فارسی در تلگرام اشاره کرد. برای اطلاع از این آمار و ارقام جالب با وردپرس فور یو همراه باشید.

    مسعود اسدپور رئیس پژوهشگاه فضای مجازی کشور، با بیان اینکه نزدیک به ۱۷۰ هزار کانال فارسی در تلگرام وجود دارد ، اعلام کرد که از میان این ۱۷۰ هزار کانال به زبان فارسی، بیش از ۱۱ هزار کانال دارای حداقل ۵۰۰۰ عضو وجود دارد.

    این آمارها حاکی از آن است که کانال‌های تلگرام فارسی روزانه و به‌طور متوسط یک میلیون و ۵۰۰ هزار مطلب منتشر می‌کنند که بین ۲.۵ تا ۳ میلیارد بار در یک روز بازدید می‌شوند.

    [stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

    آموزش دانلود فایل های تلگرام با IDM و ADM

    [/stextbox]

    به گفته‌ی اسدپور، هر کاربر ایرانی تلگرام به‌طور متوسط در ۱۳ کانال عضو است که روزانه نزدیک به ۱۰۰ مطلب در این کانال‌ها مطالعه می‌کند. از میان کانال‌های فعال فارسی در تلگرام، ۳۲ کانال بیشتر از ۵۰۰ هزار عضو و از این تعداد، ۷ کانال بیش از یک میلیون نفر عضو دارند که آمار عجیبی در نوع خود می باشد.

    شما عضو چند کانال فارسی تلگرامی هستید؟ و روزانه چند مطلب از کانال های تلگرام می خوانید؟ منتظر نظرات شما هستیم.

    منبع: isna

    پست های مرتبط

    مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
    گلکسی نوت 8 سامسونگ

    از گلکسی نوت 8 سامسونگ رونمایی شد

    رویداد اختصاصی Unpacked که در شهر نیویورک برگزار شد و طی آن شرکت سامسونگ از نوت 8 خود رونمایی کرد تا انتظارها برای معرفی این فبلت به پایان برسد. اگر شما هم مشتاقید تا از ویژگی‌های این گلکسی نوت 8 سامسونگ بیشتر بدانید با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

    بیشتر بخوانید
    اندروید اوریو

    اندروید اوریو (Oreo) معرفی شد

    اندروید اوریو (Oreo) بالاخره معرفی شد تا به شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوانی که وجود داشت پایان دهد. اندروید Oreo نام جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید خواهد بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید تا با ویژگی‌های آن آشنا شوید.

    بیشتر بخوانید
    ایکس باکس وان ایکس

    ایکس باکس وان ایکس ، ایکس باکس بعدی مایکروسافت

    ایکس باکس جدید، ایکس باکس وان ایکس ، که قبلا با نام کدی پروژه اسکورپیو نامیده شده بود، اخیرا به طور رسمی در کنفرانس ایکس باکس در لس آنجلس رونمایی شد. گرچه از قبل بعضی از مشخصات فنی و قدرت این کنسول مشخص بود ولی آن چیزی که معلوم نبود قیمت، تاریخ عرضه، و البته نام آن بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید

    بیشتر بخوانید

    نظرات

    سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    آواتار کاربر کاربر مهمان حفاظ بوته ای 10 دی 1395

    سلام. وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین