افزایش 34 درصدی سرعت اینترنت

افزایش 34 درصدی سرعت اینترنت
آنچه در این پست میخوانید

در این پست قرار است با خبری از افزایش 34 درصدی سرعت اینترنت در آینده ای نه چندان دور در خدمت شما باشیم. محققان در دانشگاه MIT تکنیکی را توسعه داده اند که با استفاده از آن می‌توان فایل‌ های مورد نیاز را به صورت بهینه‌ تری جمع‌ آوری کرده و در نتیجه وب‌ سایت را با سرعت بالایی لود کند. با استفاده از این روش می‌توان حجم اطلاعات مورد نیاز را کوچک‌ تر کرده و سایت مورد نظر را در زمان بسیار کمتری لود کرد. با وردپرس فور یو همراه باشید.

 

افزایش 34 درصدی سرعت اینترنت

افزایش 34 درصدی سرعت اینترنت

 

افزایش 34 درصدی سرعت اینترنت

لود کردن یک وب‌ سایت امر بسیار پیچیده‌ای است. پس از وارد شدن آدرس وب‌ سایت مورد نظر که URL خوانده می‌ شود و فشردن کلید Enter، نرم‌افزار موسوم به مرورگر اقدام به جمع‌ آوری اطلاعات مختلفی می‌ کند که شامل اشیا تعریف شده از نوع HTML، JavaScript و اطلاعاتی نظیر تصاویر و سایر موارد است. هر یک از موارد دریافت شده ارزیابی شده و سپس برای کاربر به نمایش گذاشته می‌ شوند. ارزیابی داده‌ های دریافتی خود شامل فرآیند‌ی است که می‌ توان به طول بینجامد، چرا که شاید در کنار هم قرار دادن و جفت کردن اطلاعات دارای وابستگی‌ هایی باشد که باید آن‌ ها را رعایت کرد. مرورگر‌ ها اطلاعی از وابستگی‌ های موجود در اشیا صفحه‌ ی وب مورد نظر نداشته و با دریافت اولین بسته‌ ها به این موضوع پی می‌ برند که باید ارزیابی بسته‌ ها را به چه ترتیبی انجام دهند. در صورتی که مرورگر ها ترتیب اشیا دریافتی و وابستگی‌ های موجود را بدانند، در این‌صورت نیازی به ارسال و دریافت مکرر بسته‌ ها نبوده و در این‌ صورت مرورگر‌ ها قادر خواهند بود تا با سرعت بیشتری و در زمان کوتاه‌ تری به لود کردن صفحات بپردازند.ارزیابی وابستگی‌ ها، مرحله‌ ای است که پولاریس وارد عمل می‌ شود. پولاریس با ثبت تمام وابستگی‌ های موجود بین اشیای دخیل در صفحه‌ ی وب مورد نظر، تمام موارد استخراج شده در قالب یک گراف ثبت می‌ شوند و از این‌ رو مرورگر قادر است با سهولت و ترتیب بهتر و بهینه‌ تری اقدام به دریافت داده‌ های مورد نظر خود کند.

 

«هر اندازه که جزییات و اطلاعات موجود در نمایشگر افزایش پیدا کند، فرآیند دریافت اطلاعات نیز طولانی‌ تر می‌ شود، چرا که زمان مورد نیاز برای دریافت اطلاعات بسیار بیشتر شده و در نتیجه تاخیر بیشتر می‌ شود. در واقع به دلیل بالا بودن رفت و برگشت بسته‌ ها بین سرور و رایانه‌ ی کلاینت تاخیر ایجاد می‌شود. روش به کار گرفته شده توسط تیم ما، تعداد این رفت و برگشت‌ها را کاهش می‌دهد که همین موضوع سرعت لود صفحه را بسیار بالا می‌برد. این سیستم جدید پولاریس (Polaris) نام دارد.»    MIT

 

تیم توسعه دهنده‌ی پولاریس، ابزار توسعه داده شده را با استفاده از 200 وب‌‌ سایت مورد آزمایش قرار داده‌اند که شامل مواردی نظیر ESPN، Wikipedia و Weather.com است. به صورت میانگین در زمان استفاده از این سرویس توسعه‌ دهندگان افزایش سرعت لود شدن صفحه‌ها به میزان 34 درصد بوده‌اند.

یکی از مزیت‌ های این سرویس استفاده از جاوا اسکریپت برای توسعه‌ ی آن است که این موضوع بهره‌گیری از آن را در تمام وب‌ سایت‌ ها ممکن می‌ کند. توسعه‌ دهندگان امیدوارند تا این سیستم در تمام وب‌ سایت‌ ها مورد استفاده قرار گیرد تا از این طریق سرعت وبگردی افزایش یابد.

 

منبع: NextPowerUp

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
گلکسی نوت 8 سامسونگ

از گلکسی نوت 8 سامسونگ رونمایی شد

رویداد اختصاصی Unpacked که در شهر نیویورک برگزار شد و طی آن شرکت سامسونگ از نوت 8 خود رونمایی کرد تا انتظارها برای معرفی این فبلت به پایان برسد. اگر شما هم مشتاقید تا از ویژگی‌های این گلکسی نوت 8 سامسونگ بیشتر بدانید با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

بیشتر بخوانید
اندروید اوریو

اندروید اوریو (Oreo) معرفی شد

اندروید اوریو (Oreo) بالاخره معرفی شد تا به شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوانی که وجود داشت پایان دهد. اندروید Oreo نام جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید خواهد بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید تا با ویژگی‌های آن آشنا شوید.

بیشتر بخوانید
ایکس باکس وان ایکس

ایکس باکس وان ایکس ، ایکس باکس بعدی مایکروسافت

ایکس باکس جدید، ایکس باکس وان ایکس ، که قبلا با نام کدی پروژه اسکورپیو نامیده شده بود، اخیرا به طور رسمی در کنفرانس ایکس باکس در لس آنجلس رونمایی شد. گرچه از قبل بعضی از مشخصات فنی و قدرت این کنسول مشخص بود ولی آن چیزی که معلوم نبود قیمت، تاریخ عرضه، و البته نام آن بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *