آيفون 7 هشت میلیون تومانی در بازار ایران

آيفون 7 و آیفون 7 پلاس

همان طور که می دانید آيفون 7 اپل روز جمعه در بازار جهانی عرضه شد. این محصول جدید کمپانی اپل، با اختلاف تنها یک روز به بازار ایران هم رسید. برای اطلاعات بیشتر با وردپرس فور یو همراه باشید.

آيفون 7 هشت میلیون تومانی در بازار ایران

آیفون 7 در بازار جهانی به قیمت 649 دلار عرضه شده و نسخه‌ 7 پلاس با قیمت 760 دلار در اختیار مشتریان قرار گرفته است. اما این موضوع برای بازار ایران کمی متفاوت است.

در اولین روز عرضه، نسخه‌ی 128 گیگابایتی آیفون 7 پلاس مشکی براق با قیمت 8 میلیون تومان در بازار تهران معامله شد و نسخه‌ی کوچک‌تر این گوشی با قیمت 6.5 میلیون تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت. که این قیمت ها در نوع خود جالب است! البته این آمار و ارقام برای بازار ایران خیلی دور از ذهن و عجیب نیست چرا که هر سال همزمان با عرضه‌ی آیفون، قیمت‌های عجیب و غریب برای این گوشی تعیین می‌شود. با این حال امسال قیمتی که در بازار برای آیفون تعیین شده خیلی بالاتر از نرخ سال‌های قبل می باشد.

پیش بینی می شود در طول چند روز آینده و با ورود بیشتر این گوشی به بازار قیمت آن نیز کاهش چشمگیری داشته باشد. البته با وجود تعیین 18 شرکت توزیع کننده که مجوز خود را از سازمان حمایت از مصرف کننده دریافت کرده‌اند انتظار می‌رود در چند روز آینده شاهد قیمت‌گذاری منطقی‌تری برای این گوشی باشیم.

امیدواریم به زودی قیمت های این تازه واردان کاهش پیدا کند. تجربیات خود را از این آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با ما در میان بگذارید.


اگر این مطلب برایتان مفید بوده بر روی دکمه رو به رو کلیک کنید: [bws_googleplusone]

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
گلکسی نوت 8 سامسونگ

از گلکسی نوت 8 سامسونگ رونمایی شد

رویداد اختصاصی Unpacked که در شهر نیویورک برگزار شد و طی آن شرکت سامسونگ از نوت 8 خود رونمایی کرد تا انتظارها برای معرفی این فبلت به پایان برسد. اگر شما هم مشتاقید تا از ویژگی‌های این گلکسی نوت 8 سامسونگ بیشتر بدانید با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

بیشتر بخوانید
اندروید اوریو

اندروید اوریو (Oreo) معرفی شد

اندروید اوریو (Oreo) بالاخره معرفی شد تا به شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوانی که وجود داشت پایان دهد. اندروید Oreo نام جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید خواهد بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید تا با ویژگی‌های آن آشنا شوید.

بیشتر بخوانید
ایکس باکس وان ایکس

ایکس باکس وان ایکس ، ایکس باکس بعدی مایکروسافت

ایکس باکس جدید، ایکس باکس وان ایکس ، که قبلا با نام کدی پروژه اسکورپیو نامیده شده بود، اخیرا به طور رسمی در کنفرانس ایکس باکس در لس آنجلس رونمایی شد. گرچه از قبل بعضی از مشخصات فنی و قدرت این کنسول مشخص بود ولی آن چیزی که معلوم نبود قیمت، تاریخ عرضه، و البته نام آن بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار کاربر کاربر مهمان اپل استور 21 آبان 1396

بازم ممنون