سریع ترین گوشی های هوشمند بر اساس بنچمارک AnTuTu

سریع ترین گوشی های هوشمند بر اساس بنچمارک AnTuTu
آنچه در این پست میخوانید

در این پست با خبری از انتشار لیستی از سریع ترین گوشی های هوشمند توسط بنچمارک AnTuTu در خدمت شما هستیم. همه ما با بنچمارک های معروف AnTuTu آشنا هستیم و آن را به عنوان منبعی مناسب برای مقایسه عملکرد میان گوشی های مختلف از جمله پرچم داران، قبول داریم. این منبع در هر سه ماهه از سال، آماری مربوط به گوشی ها منتشر می کند که رتبه بندی بین آن ها را مشخص می کند. در سال 2015، این آمار نشان دهنده برتری گوشی های آیفون 6S و 6S Plus بود. اما رتبه بندی جدید که به تازگی منتشر شده، حرف دیگری برای گفتن دارد. با وردپرس فور یو همراه باشید.

 

سریع ترین گوشی های هوشمند

با معرفی پردازنده های Snapdragon 820 و Exynos 8890، قدرت ویژه ای به اسمارت فون ها رسید و هم اکنون گوشی های دارای این تراشه ها، جزو بهترین های بازار هستند. شاید فکر کنید که در آخرین رتبه بندی، این گلکسی S7 و S7 Edge هستند که گوی رقابت را از بقیه ربوده اند، اما این دو گوشی در واقع در رده دوم ایستاده اند، و اکنون به عقیده AnTuTu، بهترین بازیگر عرصه اسمارت فون ها، Xiaomi Mi 5 است.

 

سریع ترین گوشی های هوشمند

سریع ترین اسمارت فون ها بر اساس بنچمارک AnTuTu

 

این گوشی چینی، با داشتن صفحه نمایش 5 اینچی و رزولوشن 1080p، توانسته بالاتر از گلکسی S7 با نمایشگر QHD بایستد. مقام سوم جدول نیز متعلق به آیفون 6S است که با داشتن چیپست Apple A9، اختلاف ناچیزی با گلکسی S7 دارد.

بقیه رده بندی نیز در نوع خود جالب است و نشان دهنده تفاوت میان واقعیت و آن چیزی که تصور می کنیم، می باشد.

منبع: PhoneArena

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
گلکسی نوت 8 سامسونگ

از گلکسی نوت 8 سامسونگ رونمایی شد

رویداد اختصاصی Unpacked که در شهر نیویورک برگزار شد و طی آن شرکت سامسونگ از نوت 8 خود رونمایی کرد تا انتظارها برای معرفی این فبلت به پایان برسد. اگر شما هم مشتاقید تا از ویژگی‌های این گلکسی نوت 8 سامسونگ بیشتر بدانید با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

بیشتر بخوانید
اندروید اوریو

اندروید اوریو (Oreo) معرفی شد

اندروید اوریو (Oreo) بالاخره معرفی شد تا به شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوانی که وجود داشت پایان دهد. اندروید Oreo نام جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید خواهد بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید تا با ویژگی‌های آن آشنا شوید.

بیشتر بخوانید
ایکس باکس وان ایکس

ایکس باکس وان ایکس ، ایکس باکس بعدی مایکروسافت

ایکس باکس جدید، ایکس باکس وان ایکس ، که قبلا با نام کدی پروژه اسکورپیو نامیده شده بود، اخیرا به طور رسمی در کنفرانس ایکس باکس در لس آنجلس رونمایی شد. گرچه از قبل بعضی از مشخصات فنی و قدرت این کنسول مشخص بود ولی آن چیزی که معلوم نبود قیمت، تاریخ عرضه، و البته نام آن بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *