سامسونگ Galaxy Note 6 پرچمداری دیگر

سامسونگ Galaxy Note 6 پرچمداری دیگر

در این پست با بررسی و معرفی مختصر سامسونگ Galaxy Note 6 در خدمت شما هستیم. سامسونگ و سری گلگسی های آن در نوع خودشان یک انقلاب در بین اسمارت فون های دیگر به حساب می آیند. هنوز خبرهای موفقیت آمیز در مورد فروش سری S این کمپانی تمام نشده است که مشخصات Galaxy Note 6 پرچمدار جدید آن، تن رقیبان این کمپانی را می لرزاند. طبق اطلاعات بدست آمده گوشی هوشمند Note 6 توانسته است گواهی IP68 را دریافت کند (مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار). برای کسب اطلاعات بیشتر با وردپرس فور یو همراه باشید.

 

 

سامسونگ Galaxy Note 6

گلگسی نوت ۶ در کنار ضد آب بودن آن، دارای سنسور عنبیه چشم است که مشابه آن در محصولات جدید مایکروسافت به کار رفته است. مقدار مقاوت Galaxy Note 6 در عمق یک نیم متری، از قرار معلوم حدود ۳۰ دقیقه است. دیگر اطلاعات بدست آمده نشان می دهد بدنه این اسمارت فون زیبا چیزی شبیه نسخه Galaxy S7 edge است، اما باید در نظر گرفت این یک فبلت است نه یک اسمارت فون.

 

سامسونگ Galaxy Note 6
سامسونگ گلکسی نوت ۶

 

طبق اطلاعات و شایعات، فبلت جدید سامسونگ Galaxy Note 6 دارای صفحه نمایش ۶ اینچی با وضوح تصویر ۴K است. سیستم عامل Marshmallow، احتمال همگام شدن نوت ۶ با اندروید N، مقدار حافظه اصلی ۶ گیگابایت و دو نسخه چیپست Exynos و Snapdragon از مشخصات اصلی این فبلت به حساب می آیند. در حالی که شایعات خبر از وجود پردازنده ۱۶ هسته ای می دهند. دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسل، حافظه داخلی ۳۲/۶۴ گیگابایتی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری از دیگر مشخصات احتمالی گلکسی نوت ۶ خواهد بود، سامسونگ گویا قصد دارد پرچمدار جدید خود را در ۳ ماه دوم سال میلادی جاری معرفی رسمی و روانه بازار کند. با وردپرس فور یو همراه شوید و اخبار جدید گلکسی نوت ۶ را با ما دنبال کنید.

 

منبع: NextPowerUp

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *