افزونه وردپرس LayerSlider اسلایدر واکنش گرا فارسی

افزونه وردپرس LayerSlider

احتمالا شما هم تا به حال به دنبال اسلایدری واکنش گرا و البته فارسی بوده اید. LayerSlider یکی از معروف ترین پلاگین های اسلایدر وردپرس است که با زبان فارسی ارائه شده است. افزونه لایر اسلایدر وردپرس ، افزونه ای قدرتمند و همه کاره برای ساخت اسلایدرهای شیک و چند لایه ای در وردپرس می باشد. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید تا جزییات افزونه وردپرس LayerSlider را بیشتر بررسی کنیم.

افزونه وردپرس LayerSlider اسلایدر واکنش گرا فارسی

لایر اسلایدر افزونه ای است که با آن می توانید اسلایدرهای دلخواه خود را با افکت های مختلف و زیبا پیاده سازی می کند. افزونه وردپرس layer slider فارسی با 13 پوسته مختلف آماده می باشد و می توانید در ساخت اسلایدرهای موردنظرتان با استفاده از آن ها اسلایدری شیک برای سایتتان بسازید.

layerslider با بهره گیری از برش لبه ها به زیباسازی و ارائه بهترین کیفیت در اسلایدر های ساخته شده کمک زیادی می کند و همچنین بیش از 200 افکت دو بعدی و سه بعدی دارد که می توانید از بخش دموی آنلاین مشاهده کنید. لازم است بدانید که این افزونه کاملا رسپانسیو بوده و با تمامی دستگاه های موجود سازگاری کامل دارد. همچنین فرقی نمی کند کاربر سایتتان از چه دستگاه یا مرورگری استفاده کند زیرا با تمامی آن ها سازگاری دارد.

روش های استفاده از افزونه وردپرس LayerSlider :

  • شما می توانید خودتان از طریق کلیک بر روی add new یک اسلایدر جدید بسازید.
  • همچنین می توانید از طریق ایمپورت کردن اسلایدرهای پیش فرض خود افزونه استفاده کنید. با این توضیح که اسلایدر های پیش فرض این پلاگین را هم داخل فایل زیپ دانلودی می توانید داشته باشید و با آپلود هر یک از آن ها در قسمت import slider می توانید از اسلایدرهای ساخته شده خود این افزونه نیز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: افزونه Domain Checker For WordPress چک کننده دامین در وردپرس


برخی از ویژگی های افزونه لایر اسلایدر :

  • کاملا واکنش گرا و ریسپانسیو
  • توانایی ساخت اسلایدرهای مختلف
  • بهینه سازی شده برای موتور جست و جو گوگل
  • قابلیت درج صدا و ویدیو
  • قابلیت اضافه کرد متن به اسلایدر
  • سازگاری با نمایشگرهای لمسی
  • سازگاری با آخرین نسخه وردپرس فارسی
  • و…

امیدواریم این افزونه بتواند نیازهای شما را در ساخت اسلایدر مورد نظرتان تامین کند. همچنان با ما همراه باشید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم. در ادامه می توانید افزونه لایر اسلایدر فارسی را به طور رایگان دریافت کنید.

دانلود افزونه

نسخه 6.0.0

Download – 1.7MB

منبع: wp4u.ir


اگر این مطلب برایتان مفید بوده بر روی دکمه رو به رو کلیک کنید: [bws_googleplusone]

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
هاست وردپرس چیست

هاست وردپرس چیست و چه مزایایی دارد؟

آنچه در این پست میخوانید هاست وردپرس چیست و چه مزایایی دارد؟هاست وردپرس چیست؟برای چه کسانی کاربرد دارد؟انواع هاست وردپرس…

بیشتر بخوانید
دلیل استفاده از وردپرس

10 دلیل استفاده از وردپرس که باید بدانید

حقیقتی که باید در مورد وردپرس گفته شود این است که که بزرگترین بستر مدیریت محتواست. گرچه، این دلیلی کافی، برای اینکه شما از وردپرس استفاده کنید هم نیست و ممکن است چندین سوال ذهن شما را درگیر کرده باشد. برای رسیدن به پاسخ این سوال‌ها با وردپرس فور یو همراه باشید.

بیشتر بخوانید
مقایسه وردپرس با جوملا و دروپال

مقایسه وردپرس با جوملا و دروپال

آنچه در این پست میخوانید وردپرسجوملادروپالمقایسه وردپرس با جوملا و دروپالجمع بندی سیستم مدیریت محتوا (CMS) یک سیستم نرم افزاری…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *