گوگل 15 سال پیش چگونه بود؟

گوگل 15 سال پیش
آنچه در این پست میخوانید

همانطور که اکثر ما می دانیم شرکت گوگل توسط لری پیج و سرگئی برین تأسیس شد که هر دوی آن‌ها در دانشگاه استنفورد به عنوان دانشجوی دکترا حضور داشتند و با نام مردان گوگل شناخته می‌شدند. برای کسب اطلاع بیشتر درباره گوگل 15 سال پیش با وردپرس فور یو همراه باشید.

گوگل 15 سال پیش

گوگل میلیاردها صفحه وب در فهرست جستجوی خود دارد تا کاربران بتوانند هر موضوع دلخواهشان را با استفاده از کلمات کلیدی و عملگرها جستجو کنند. برخلاف محبوبیتی که این نوع جستجو دارد، توسط سازمان‌های زیادی مورد انتقاد گرفت. برای مثال در سال 2003 نیویورک تایمز از گوگل شکایت کرد و ادعا می‌کرد که ذخیره محتویات سایت‌ها نوعی تخلف در حق تکثیر محسوب می‌شود.

در تصویر زیر صفحه اصلی گوگل را در 15 سال پیش مشاهده می کنید. لوگوی ابتدایی، صفحه ساده و امکانات کم آن زمان اصلا قابل مقایسه با گوگل امروزی نیست.

گوگل 15 سال پیش

گوگل 15 سال پیش

از این موارد در دنیای امروزی و در حوزه های مختلف به تعدد وجود دارد. از ایده های خودمان به سادگی عبور نکنیم و دست کمشان نگیریم. کسی در 15 سال پیش فکرش را نمی کرد که گوگل روزی به غولی در دنیای اینترنت و تکنولوژی تبدیل شود. شاید این جمله ها کمی شعاری باشد، اما باید شروع کنیم تا به نتیجه برسیم.

منبع: wp4u.ir

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
گلکسی نوت 8 سامسونگ

از گلکسی نوت 8 سامسونگ رونمایی شد

رویداد اختصاصی Unpacked که در شهر نیویورک برگزار شد و طی آن شرکت سامسونگ از نوت 8 خود رونمایی کرد تا انتظارها برای معرفی این فبلت به پایان برسد. اگر شما هم مشتاقید تا از ویژگی‌های این گلکسی نوت 8 سامسونگ بیشتر بدانید با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

بیشتر بخوانید
اندروید اوریو

اندروید اوریو (Oreo) معرفی شد

اندروید اوریو (Oreo) بالاخره معرفی شد تا به شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوانی که وجود داشت پایان دهد. اندروید Oreo نام جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید خواهد بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید تا با ویژگی‌های آن آشنا شوید.

بیشتر بخوانید
ایکس باکس وان ایکس

ایکس باکس وان ایکس ، ایکس باکس بعدی مایکروسافت

ایکس باکس جدید، ایکس باکس وان ایکس ، که قبلا با نام کدی پروژه اسکورپیو نامیده شده بود، اخیرا به طور رسمی در کنفرانس ایکس باکس در لس آنجلس رونمایی شد. گرچه از قبل بعضی از مشخصات فنی و قدرت این کنسول مشخص بود ولی آن چیزی که معلوم نبود قیمت، تاریخ عرضه، و البته نام آن بود. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *