آموزش پین کردن متن در لایو اینستاگرام

آموزش پین کردن متن در لایو اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها در ایران و جهان است و بیش از ششصد میلیون کاربر دارد. یکی از امکانات جدید این نرم‌افزار لایو استوری بوده که در آن کاربران می‌توانند ویدیوهای خود را به صورت زنده و Live به اشتراک بگذارند. از قابلیت‌های این قسمت نیز دانستن روش پین کردن در لایو اینستاگرام در قسمت پایینی صفحه می‌باشد تا تمامی کاربرانی که از لایو اینستاگرام شما دیدن می‌کنند آن را نیز ببینند. در این مطلب قصد داریم تا به آموزش پین کردن متن در لایو اینستاگرام بپردازیم.

 

آموزش پین کردن متن در لایو اینستاگرام

برای پاسخ به سوال چطور در لایو اینستاگرام پیام پین کنیم؟ و انجام این کار یعنی پین کردن در لایو اینستا خود لازم است دو مرحله ساده را پشت سر بگذارید که ما آن ها را قدم به قدم و به صورت تصویری به شما آموزش خواهیم داد. در ابتدا لازم است که در بخش کامنت‌های لایو اینستاگرام متن مورد نظر را ارسال کنید. سپس متنی را که قصد پین کردن آن را دارید لمس کنید.

آموزش پین کردن متن در لایو اینستاگرام

پس از انجام این کار پنجره‌ای به صورت پاپ‌آپ برای شما باز خواهد شد که در آن Pin Comment نوشته شده است. شما باید این گزینه را لمس کرده و انتخاب کنید. با انجام این کار متن شما در لایو اینستاگرام پین خواهد شد و تمامی کسانی که می‌خواهند لایو شما را تماشا کنند این متن را نیز خواهند دید.

 

آموزش پین کردن متن در لایو اینستاگرام

 

بیشتر بخوانید: آموزش تغییر رمز اینستاگرام

 

آموزش حذف پین متن (Unpin) در لایو اینستاگرام

اگر قصد داشته باشید تا پیامی را که پین کرده‌اید حذف کنید نیز کار ساده‌ای را پیش رو خواهید داشت. برای این کار لازم است متن پین شده را لمس کنید.

آموزش پین کردن متن در لایو اینستاگرام

و سپس روی Unpin comment بزنید.

آموزش پین کردن متن در لایو اینستاگرام

پین شدن در لایو اینستاگرام یعنی چی؟

قبل از پاسخ به سوال پین شدن در لایو اینستاگرام یعنی چی؟ باید بدانید که برای اینکه قادر باشید لایو اینستاگرام خود را منتشر کنید ابتدا نیاز به نرم افزار اینستاگرام و یک گوشی هوشمند خواهید داشت، البته لازم به ذکر است که اینستاگرام شما باید آپدیت شده باشد تا بتوانید از این امکان استفاده کنید. لایوهای اینستاگرام از طریق دوربین گوشی شما به نمایش در خواهند آمد و کیفیت آن‌ها در اکثر مواقع بستگی به دوربین گوشی و سرعت اینترنت شما دارد. البته ناگفته نماند که اینستاگرام نیز در لایوها کمی کیفیت ویدیوها را پایین می‌اورد تا کاربران بتوانند به راحتی به تماشای آن‌ها بپردازند.

شما با گذاشتن پیام ثابت در لایو اینستاگرام، می‌توانید موضوع لایو خود یا هر نکته مهم دیگری را تعیین کنید. هر چقدر هم مخاطبانتان کامنت بگذارند، آن پیام ثابت ‌می‌ماند. همچنین پین کردن در لایو اینستا دو مزیت دارد. یک اینکه مخاطبانتان به محض ورود به لایو شما می‌دانند قرار است در مورد چه موضوعی بحث شود و دوم اینکه شما مجبور نیستید به سوال تکراری مخاطبانتان یعنی موضوع لایو اینستاگرام شما چیست، پاسخ دهید.

 

پین کردن در لایو اینستاگرام چه فایده‌ای دارد؟

همانطور که می‌دانید در اینستاگرام علاوه بر پین کردن متن در لایو اینستاگرام، میتوانید به برای پین کردن کامنت در پست و پین کردن کامنت در ریل اینستاگرام اقدام کنید. حال سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه از کامنت‌های پین شده اینستاگرام برای استراتژی خود استفاده کنیم؟ در پاسخ باید گفت بسیاری از برندها گزینه پین ​​کردن کامنت در اینستاگرام را به عنوان راهی برای جذب مشتریان بیشتر انتخاب می‌کنند. در ادامه می‌توانید سه نمونه از استفاده استراتژیک از کامنت پین شده در اینستاگرام را مطالعه کنید:

  • می‌توانید نظرات مثبت را پین کنید تا توصیفات یا نظرات کاربران را در زمان واقعی برجسته کنید و به خریداران کمک کنید تصمیم بهتری بگیرند.
  • اگر پست‌هایی با سوالات مشابه دارید، از گزینه پین ​​کردن در اینستا برای پاسخ به این سوالات متداول استفاده کنید.
  • از پین کردن کامنت اینستاگرام به عنوان وسیله‌ای برای جذب کاربر برای پست‌های خود استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید نظراتی را که محصولات یا محتوای شما را به خوبی معرفی می‌کنند برجسته کنید.

سخن پایانی

اینستاگرام همچنان کاربران را با ویژگی‌های جدید و عالی سورپرایز می‌کند که استریم کردن محتوا را بهتر می‌کند، چه در حال لایو گرفتن باشید یا ویدیویی را به صورت ریل یا استوری در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارید، ممکن است بخواهید برای آموزنده‌تر کردن محتوای خود برای پین کردن در لایو اینستا اقدام کنید.

این مقاله مراحل آسان برای گذاشتن پیام ثابت در لایو اینستاگرام را به اشتراک گذاشته است، بنابراین هرگز نگران برجسته کردن اطلاعات خود نباشید. حالا با دانستن روش پین کردن در لایو اینستاگرام، چه نوع متنی را در لایو خود پین می‌کنید؟

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *